  • Data: 2020-10-22 07:46:38
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > A nie było tam przypadkiem "legitymację ubezpieczeniową poproszę"? :-)
    > Żadna "proma" nie była do tego przydatna, różne wałki z tym związane
    > były zresztą powszechne, bo nie dało się tego przecież nijak sprawdzić
    > (już chyba liczbę kartek w mięsnym łatwiej było skontrolować - ?).

    > To pierwsze to raczej pewne, co nie znaczy, że możemy wykluczyć
    > alkoholizm.

    Zależy o jakich czasach gadacie. Jak o takich gdzie wszystko dla służby
    zdrowia było bezpłatne to również wtedy pieczątki wyrabiał tylko jeden
    autoryzowany zakład pieczatkarski i on sprawdzał wszelkie możliwe
    papiery przez wyrobieniem pieczątki m.in. lekarskiej. Pieczątka wtedy
    miała większą moc urzędową niż dowolne papierki i podpisy.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.