  • Data: 2020-10-22 13:56:56
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ja tam pamietam znacznie wieksze kwoty, ale moze z czasem ograniczali,
    > albo o jakis podejrzanych bankach piszesz.

    To chyba nie zależało od banku, ale nie pamiętam. Oczywiście nie mam na
    myśli "czeku potwierdzonego". Tzn. sklep mógł przyjąć czek na większą
    kwotę - ale nie miał gwarancji odzyskania pieniędzy (ponad 300 zł).
    Z tym że normalnie płacąc czekiem należało pokazać DO, więc nie było to
    anonimowe z punktu widzenia sklepu.

    > Ale to mozna bylo zaplaci dwoma czy trzema czekami :-)

    Jak najbardziej.

    > Nie pamietam, ale wydaje mi sie ze nie.

    No ale co nie? Wyciągałeś pieniądze inaczej niż czekiem?

    > Tak mi cos chodzi po glowie, ze mialem i normalną ksiazeczke czekową,
    > ktorej nie zuzylem, a pojawily sie blankiety luzem w gustownej
    > okladce, az w koncu faktycznie chcieli wydawac po 2-3 czeki, i jeszcze
    > kazali sobie za to placic ... ale moze to juz skleroza zawodzi ...

    Też pamiętam coś takiego, ale to cały czas były czeki. Ponieważ ja też
    nie zużyłem całej ostatniej książeczki (to chyba było 25 szt, a do
    firmowych 10 szt), to nie potrzebowałem czeków pojedynczych, ale je
    widziałem wielokrotnie oczywiście. Pamiętam że były pewne różnice
    (np. czasowe) w zależności od banku.

    > Ale jaki sens z takich jaj - pochwalic sie kolegom jak to sie kupowalo
    > w aptece ?

    Jaja zawsze mają sens, przynajmniej każdy lekarz powinien rozumieć, że
    człowiek uśmiechnięty = człowiek zdrowszy :-)
    --
    Krzysztof Hałasa