  • Data: 2020-10-16 14:53:28
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > W dodatku ... chyba wprowadzili termin waznosci czekow, co akurat moze
    > pomoc w przypadku kradziezy, a ze obrot czekowy spadl, to moze
    > dodatkow nie oplacalo im sie drukowac calej ksiazeczki, ktora by sie
    > zmarnowala po roku ...

    Ja nie pamiętam czeków z datą ważności, ale może źle pamiętam.
    W przypadku kradzieży to raczej tak czy owak należałoby czeki zastrzec,
    przy czym zastrzeżenie było ważne po 48 godzinach :-(
    Termin ważności wiele tu nie wnosi. Opłata za książeczkę - może więcej.

    Swoją drogą, mam wrażenie, że w umowie nie było (przez jakiś czas?)
    wzmianki, że klient może wystawiać czeki tylko na bankowych blankietach.
    Ale zastrzeżenie o pamięci j.w.
    --
    Krzysztof Hałasa