  • Data: 2020-10-22 15:00:39
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert_DF <r...@g...com> writes:

    > można było wypłacić na poczcie nawet 500 zł a zapłacić tyle ile tylko
    > akceptant przyjął, a jak kwota była wysoka to się załatwiało czek
    > potwierdzony
    >
    > nie było z tym problemu

    500 zł - może później, jak już przestałem tego używać. Gdy używałem,
    to było 300 zł, niezależnie od banku. Mam wrażenie, że poczta mogła
    nie bawić się w czeki potwierdzone, ale to tylko wrażenie, nigdy nie
    próbowałem.

    Z czekami potwierdzonymi był taki problem, że blokowały pieniądze na
    koncie, więc raczej używało się ich do konkretnych transakcji, raczej
    nie potwierdzało się czeków "na wszelki wypadek". Z drugiej strony,
    dochodził tu problem ew. fałszerstw - w tamtych czasach technologia
    stawała się dostępna każdemu - więc nawet czek potwierdzony tak naprawdę
    nie gwarantował niczego na 100%.
    --
    Krzysztof Hałasa