  • Data: 2007-09-17 05:35:12
    Temat: Re: Kiedy chip w Citi?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Wrz, 23:16, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > Możesz wybrac kk innego banku. Gorzej gdyby żaden z RP nie oferował takiej
    > karty...
    > Możesz mieć kartę z chipem z lepszymi przelicznikami, pakietem ubezpieczeń,
    > lepszym internetem i powiadomieniami sms.

    Dokladnie. Ja jestem zadowolony, ze nie ma chipa, bo przekonalem sie
    do autoryzacji podpisem.

    No coa - rozne karty sluza do roznych rzeczy - nie ma laczocej
    funkcjonalnosc wszystkich ofert na rynku.

    Np. znalazlem sobie karte do rozkladania wiekszych zakupow na raty,
    gdzie koszt takiego kredytu jest podobny jak zwykly tani kredyt
    gotowkowy. I uzupelnie sobie ta karta posiadana juz karte Citi.

    Najtansze rozwiazanie chipowe to karta Money.pl (nie KK) gdzie w sumie
    za 25 zl na 4 lata mamy karte chipowa debetowa do konta internetowego
    w BZWBK.

    > A dzwonienie na infolinie z pytaniem dlaczego wasza oferta nie jest tak
    > dobra jak banku X to jakaś paranoja! Wyobraź sobie, że zadzwoniła do ciebie
    > fajna kobita i zapytala dlaczego nie jestes taki fajny jak Pawel lub inny
    > Tomek...

    Dokladnie :)