  • Data: 2020-06-30 17:24:43
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2020 15:31:06 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Podobno też niektóre karty trzeba będzie ponownie zweryfikować.
    > Ciekawe, które - i czemu tylko niektóre?

    Macie jakieś karty do ponownej weryfikacji po aktualizacji apki?
    U mnie dwie:
    - debetówka visa z milka, która już dawno jest zamknięta (razem z rachunkiem), a
    którą zapomniałem z curve skasować.
    - debetówka MC z mBąka, która się właśnie odnowiła (była ważna do lipca 2020 -
    kurtałka, już ponad 5 lat minęło od "ponownego założenia konta" w mBąku - nie miałem
    raptem kilka godzin ;) - ciekawostką jest to, że debetówki visy wydawali wtedy na 3
    lata - i odnowiona w 2018 też jest na 3 lata - a była to również pierwsza debetówka,
    która mi zginęła na poczcie przy odnawianiu się - ciekawe, czy teraz wydają już może
    na 5? - bo MC wydawali w 2015 już na 5 lat - przekonam się w marcu - a i przy okazji
    przypomniało mi się o nowej karcie "owsiakowej" - już zamówiona).

    Ciekawi mnie, czy przyczyną były te "wydarzenia specjalne" w międzyczasie (a ściślej
    unieważnienie/zmiana CVC/CVV), czy też po prostu mBąk (nie mam dodanych do curve
    pozostałych dwóch debetówek, więc nie mam porównania) i milek robią "ogólne"
    problemy.
    Kredytówki santandera oraz debetówki citka i bnp weryfikacji dodatkowej nie chcą.