  • Data: 2020-09-26 14:35:59
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 września 2020 12:06:09 UTC+2 użytkownik Alf/red/ napisał:
> [...]
    dostałem, po tym jak w DC mieli "bardzo dobry pomysł", by przenieść to z wydziałów
    budżetowych dzielnic do wspólnego "centrum obsługi podatnika"

    > Zaczęli rozsyłać. Dostałem dla dwóch dzielnic, oczywiście z tego nowego
    > Centrum Obsługi Podatnika.
    > Nadane 21.09 i 23.09. Dla mieszkań :)

    Ja na Mokotowie dostałem już w sierpniu (zapłaciłem 10 sierpnia), oczywiście mało
    brakowało a trafiłoby dokładnie w urlop - jakim trzeba być mocarzem umysłowym, by to
    rozsyłać w wakacje...
    Żeby było jeszcze trudniej, pozmieniali numery decyzji - a przede wszystkim numery
    indywidualnych kont do wpłat - ciekawe, czy to z okazji otwarcia tego "centrum"
    (swoją drogą nadane zupełnie z innego adresu).
    Nawet dołączyli kartkę, że są numery indywidualne - ale że od zawsze taki miałem, to
    tylko przypadkowy rzut oka na to miejsce w decyzji uratował mnie od wysłania kasy na
    stare konto, zapisane w "odbiorcach".

    Oczywiście naliczenia za komórkę nadal nie ma, a kupiona już ponad 3 lata temu...
    Chyba dam z tym spokój, a jak będę ew. sprzedawał tą chałupę to po prostu zapłacę za
    5 lat wstecz (chyba tak to się przedawnia).

    Zapomniałem, w którym wątku o tym pisaliśmy - myślałem, że znów się coś stało z curve
    ;>