  • Data: 2020-07-03 08:57:51
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 22:52:03 UTC+2 użytkownik Alf/red/ napisał:
> [...]
    dostałem, po tym jak w DC mieli "bardzo dobry pomysł", by przenieść to z wydziałów
    budżetowych dzielnic do wspólnego "centrum obsługi podatnika"

    > Nie, decyzją Trzaskowskiego jest zawieszone bo koronawirus.
    > Nie dość że nie mają wieczystego, to jeszcze te groszowe podatki
    > wstrzymują...

    O, seryjnie?
    Czego to nie można się dowiedzieć na usenecie ;>
    U mnie to nie takie grosze, ponad 150zł za garaż. A na naliczenie drugich 150 za
    komórkę czekam już kilka lat...
    Inna sprawa, że - choć może trudno w to uwierzyć - w styczniu koronawirus był jeszcze
    anegdotą (choć możliwe, że nas właśnie wtedy siekło) - a z wydziału budżetowego
    Mokotowa od lat dostawałem pismo z wymiarem z datą na koniec stycznia.

    To są jaja... Pamiętam, jak obdzwaniałem kolejne urzędy, żeby się dowiedzieć, jak
    zapłacić ekwiwalent żyta za wyłączenie działki z produkchi rolnej - w końcu w którymś
    się dowiedziałem, że Hania to odwołała/umorzyła - ale w umowie sprzedaży było.
    Podatki śmichu-chichu, ale wqu*ce, płacisz za wypis aktu, który idzie do gminy - ale
    musisz tam też pojechać, żeby się do podatku zgłosić, bo akt nie trafi.
    Probkem masz dopiero jak chcesz iueszkanie sprzedać - trzeba przyjść z czekoladkami,
    to szybko wyliczą - a w kasie za 5 lat wstecz może trochę zaboleć ;>