  • Data: 2020-06-30 18:20:29
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawi mnie, czy przyczyną były te "wydarzenia specjalne" w międzyczasie (a
    ściślej unieważnienie/zmiana CVC/CVV), czy też po prostu mBąk (nie mam dodanych do
    curve pozostałych dwóch debetówek, więc nie mam porównania) i milek robią "ogólne"
    problemy.
    > Kredytówki santandera oraz debetówki citka i bnp weryfikacji dodatkowej nie chcą.

    mam podpięte:
    1. KK Gold z Mille
    2. KK z Citka
    3. Twisto
    4. debetówkę z PeKaO SA
    5. LoLa z Aliora

    żadna autoryzacji nie wymagała, przy okazji usunąłem debetówkę z Mille,
    właśnie tam zamknąłem konto, już nie chcieli przedłużyć promocji

    ps
    a obciążenie/blokada na Gold z Mille nadal wisi, ciekawe kiedy zdejmą?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje