  • Data: 2020-06-29 21:56:01
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2020 20:38:18 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

    > wczoraj ok. 14.00
    >
    > a dzień wcześniej nie dało się wcale zapłacić, pojechałem do piekarni po
    > chleb i zonk, musiałem wrócić po inną kartę
    >
    > czasem narzekamy, że bank X lub Y ma jakąś przerwę w autoryzacji kart, a
    > tutaj zero ostrzeżenia

    Nie no, mail był z datą 27 czerwca zaraz po północy. Powiadomienie push jednak
    dopiero po południu.
    Cale szczęście że nie wyskoczyło "destroy card".

    Hmm, pytałem chyba ostatnio, może nawet Ciebie, po co płacić curve na codzień i już
    zapomniałem odpowiedzi.
    A minus w postaci nieszczęsnego DCC jest.

    Ja kart mam ze sobą 6. Inna sprawa, że dziś sobie poszedłem na zakupy w ogóle bez
    kart i gotówki, dobrze, że się 50m od firmy zorientowałem, a nie w sklepie.
    Tak to jest, jak się zaczęło na rowerze jeździć i wizytownik zamiast w kieszeni to w
    plecaku nosić. I nawet naklejka na breloczku by nie pomogła, bo tylko klucze od firmy
    w kieszeni, domowe w plecaku.
    Czas chyba telefon z HCE od citka uruchomić...