  • Data: 2020-07-04 12:16:58
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 lipca 2020 23:15:14 UTC+2 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > A to inny mechanizm - w tym roku był armagedon z likwidacją wieczystego,
    > staruszki (przepraszam) się w styczniu obudziły że ich to też dotyczy, a
    > ostateczny termin koniec lutego... i zdaje się, że zwyczajnie nie było w
    > urzędach komu przygotować cyklicznych naliczeń :)

    Hmm, to co to, Los Alamos, gdzie siedziały dziewczyny z liczydłami i udawały komputer
    (mieli też mechaniczne "prakomputery" i nawet wymyślili jakąś niesamowitą metodę
    poprawiania błędów w obliczeniach - pisał o tym we wspomnieniach Feynman, który przy
    bombje pracował jako młody fizyk)?

    Czyli czy nie mają komputerów?
    Bo niby co ma człowiek do roboty przy tym oprócz wyjmowania kartek z drukarki (o ile
    w ogóle, bo są przecież firmy, do których mailem lecą pliki a wychodzą gotowe worki z
    pocztą)?

    Podobno rozsyłali od 6 marca, wstrzymali 22 - i teraz masz gościu audiotele - wysłali
    do ciebie czy korona-nosz (zwaby dawniej listonoszem) wyrzucił awizo do kosza (u mnie
    nawet nie noszą poleconych z potwierdzeniem, tylko od razu awizo, bo nie mają tych
    nieszęsnych komputerków)?

    Jakbyśmy mieli w DC pis, to by wysłali poleconym z potwierdzeniem informację, że
    decyzję dostaniemy później ;>