  • Data: 2020-07-02 16:50:40
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 16:24:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Moze zaplacili za priorytet :-)
    >
    > Wysylane z Polski czy z zagranicy ?
    >

    > Bo w zasadzie ... gdzie sie maja te listy podziewac przez dwa dni ?
    >
    > Natomiast jakos tak blyskawicznie spersonalizowali, zapakowali w
    > koperte, dostarczyli na poczte ...
    >
    > Ewentualnie ... czyzby teraz mniej kart, i listow, to i kolejki
    > krotsze ?
    > No i moze sezon urlopowy sie jeszcze nie zaczal.
    >
    > A propos - oni sie chwalili ile maja klientow w Polsce ?
    > Bo przygotowac np 100 tys kart ...

    Też bym się napił...
    Nie chodziło o kartę curve - bo tych nie wysyłali nowych, bo nie musieli - tylko o
    "limitowaną MC" z mBąka - tym razem wydaną z okazji 26. pol'and'rock (dawniej zwanego
    przystankiem woodstock).
    Kart mBąk przygotował 15 tysięcy, wg licznika na stronie
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-polandrock-2020/
    zostało jeszcze 12656 sztuk, więc nie ma jakiego oszałamiającego zainteresowania.

    Ale tak czy siak do tej pory kartę D+2 od zamówienia (i to jeszcze zamówienie w D+0
    późnym popołudniem, a doręczenie D+2 z rana - inna sprawa, że jak już to tylko z
    rana, bo tylko wtedy listonosz chodzi) dostałem jedynie platynę z santandera -
    wysyłaną kurierem (choć tak szybko dotarła tylko dlatego, że przesyłka mieści się do
    skrzynki - bo co z tego, że kurier ma dla mnie na drugi dzień paczkę, jak mnie nie ma
    w domu).
    Zwykle czeka się ok. tygodnia - choć tu też pytanie, ile czeka się na produkcję, ile
    na dostarczenie z banku na pocztę, a ile na dostarczenie przez pocztę do skrzynki.
    Do tej pory jakiekolwiek próby przyśpieszania, np. przez santander poprzez wysyłkę
    kredytówek mc world poleconym, powodowały jedynie wqurwienie klientów - musiałem po
    tą kartę iść na pocztę i stać ponad pół godziny (to była inspiracja do zamówienia
    usługi "polecony do skrzynki" - polecam, niestety nie działa dla poleconych z
    potwierdzeniem odbioru - ale takie to tylko z sądu albo od podatku od nieruchomości -
    którego swoją drogą w tym roku jeszcze nie dostałem, po tym jak w DC mieli "bardzo
    dobry pomysł", by przenieść to z wydziałów budżetowych dzielnic do wspólnego "centrum
    obsługi podatnika").

    Więc się zastanawiam, czy pomogło zmilitaryzowanie poczty, czy też może na "wybory
    kopertowe" tak się zupgrade'owali? A może rzeczywiście listów mniej (w sprzedaży KK w
    ogóle jest zapaść) i dają radę dostarczać?