  • Data: 2020-07-02 16:24:47
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:69ee8510-df7c-4f09-ac9a-6893fa94e5f4o@g
    ooglegroups.com...
    >Przyszła ekspresem - wg papierka wysłana 1 lipca, doszła dziś rano -
    >2 lipca (a zamówiona 30 czerwca po 17 - aż musiałem sprawdzić we
    >własnym poście, bo nie wierzyłem własnym oczom >jak dziś ją w
    >skrzynce znalazłem).
    >Żeby poczta polska tak działała to ja nie pamiętam. Pomogła
    >militaryzacja?

    Moze zaplacili za priorytet :-)

    Wysylane z Polski czy z zagranicy ?

    Bo w zasadzie ... gdzie sie maja te listy podziewac przez dwa dni ?

    Natomiast jakos tak blyskawicznie spersonalizowali, zapakowali w
    koperte, dostarczyli na poczte ...

    Ewentualnie ... czyzby teraz mniej kart, i listow, to i kolejki
    krotsze ?
    No i moze sezon urlopowy sie jeszcze nie zaczal.

    A propos - oni sie chwalili ile maja klientow w Polsce ?
    Bo przygotowac np 100 tys kart ...

    J.