  • Data: 2020-07-02 14:54:12
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 17:24:45 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > czy teraz wydają już może na 5? - bo MC wydawali w 2015 już na 5 lat - przekonam
    się w marcu - a i przy okazji przypomniało mi się o nowej karcie "owsiakowej" - już
    zamówiona).

    Przyszła ekspresem - wg papierka wysłana 1 lipca, doszła dziś rano - 2 lipca (a
    zamówiona 30 czerwca po 17 - aż musiałem sprawdzić we własnym poście, bo nie
    wierzyłem własnym oczom jak dziś ją w skrzynce znalazłem).
    Żeby poczta polska tak działała to ja nie pamiętam. Pomogła militaryzacja?