  • 51. Data: 2019-06-19 11:48:26
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-19 o 10:07, z pisze:

    > Animko czas nie stoi w miejscu. Nowe modele o 100 zł droższe (nawet
    > Redmi 6) są dużo lepsze a i konkurencji więcej w tym przedziale cenowym.
    >
    > Jest tylko jedna cecha która może przemawiać za tym telefonem.
    > Redmi 7 urosło choć miało być kompaktowe i jak ktoś szuka normalnego
    > telefonu który da się nosić w kieszeni (nie w torebce ;-) to może być
    > argument

    Wczoraj obejrzalam filmik na yutube o tym telefonie. Facet prezentujący
    udowadniał właśnie, że telefon jest kiepski.

  • 52. Data: 2019-06-19 13:38:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-19 o 11:48, Animka pisze:
    > Wczoraj obejrzalam filmik na yutube o tym telefonie. Facet prezentujący
    > udowadniał właśnie, że telefon jest kiepski.

    O 6A obejżałaś?

  • 53. Data: 2019-06-19 13:42:26
    Od: z <...@...pl>

    Cholera niby dawno Stokrotka tu nie zaglądała a jednak działa... ;-)

  • 54. Data: 2019-06-19 14:55:59
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2019-06-19 o 10:11, z pisze:

    > Też wydaję na telefony ok. 500 zł. Mam tylko dylematy moralne czy
    > starszy flagowiec czy właśnie nowe Xiaomi ale _6a_ bym nie wybrał.
    > (dlatego chodzi w promocjach)
    > Redmi 6 to tak bo Redmi 7 jest już za duże.

    Mnie to nie przeszkadza, telefon nie dla mnie. Żona NFC nie potrzebuje,
    odcisków palców też nie, aplikacje używa trzy. Jak będzie rozpoznawał
    twarz, to i tak dodatkowa ciekawostka w porównaniu z tym co ma. I wystarczy.

    CezaryT

  • 55. Data: 2019-06-19 18:17:08
    Od: z <...@...pl>

    To o czym napisałeś to bajery. Ja cały czas mam na myśli
    wydajniejszy/oszczędniejszy procesor i długo trzymającą baterię.

    Dlatego Redmi 6 a nie 6A

  • 56. Data: 2019-06-20 12:52:38
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-19 o 13:38, z pisze:

    > O 6A obejżałaś?

    Nie rób byków.
    Obejrzałam.

  • 57. Data: 2019-06-21 09:45:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-20 o 12:52, Animka pisze:

    > Nie rób byków.
    > Obejrzałam.

    ale bank go daje gratis, chcecie za otwarcie konta iPhone XR?

    ps
    chociaż kiedyś Citi dawał iPady za inwesycje u nich, ale kompletnie się
    to nie opłacało

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 58. Data: 2019-06-21 19:18:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-21 o 09:45, RobertS pisze:

    > ale bank go daje gratis,

    Nie ma nic za darmo...

    chcecie za otwarcie konta iPhone XR?

    Ale po co mi kolejne konto i później problemy z jego zamknięciem?

    200 zł zysku ze sprzedaży a kilka miesięcy zachodu.

    Nie zarabiam średniej krajowej ale mi się to nie opłaci.

    Że samo się zrobi i pozałatwia?
    G... prawda.
    Pewien operator zgubił moje polecenie zapłaty za abo tel. (znaczy plej)
    Byłem przez 2 mies. tym niedobrym klientem co rachunków nie płaci.
    Naprawienie tego kosztowało mnie czas, nerwy i środki.
    Trzeba szanować swój czas i innych.
    Zdarza się? Zdarza ale mam już kilka wiosen na karku i wiem że piękne
    teksty tutejszego spamera ;-) to nie cała prawda.

    A w takiej promocji szacunku dla klienta nie widzę tylko (3 mies.
    czekania) próbę upokorzenia za polaszcenie się na kilka złotych

    Tfuuuuu ;-)

  • 59. Data: 2019-06-21 19:44:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 czerwca 2019 19:18:17 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Nie ma nic za darmo...

    Płaci bank.

    Co poradzić, wymarzony wyborca pis (kiedyś mówiło się "klient docelowy wielkich
    korporacji").
    Nie zarabia średniej krajowej, ale 500zł na telefon wyda, a co, inaczej by się na
    mieście nie liczył (jak ktoś, kto nie widział Jożina).
    Bo będzie miał lepszy niż taki, co można z banku za darmo dostać i bez wysiłku - po
    prostu robiąc to, co się i tak robi, czyli płacąc kartą.
    I jeszcze będzie to sobie na grupie racjonalizował, po raz kolejny robiąc z siebie
    idiotę. Ale to pewnie już demencja.
    Ja tam wolę mieć telefon za kartę kredytową oraz wisienki i zwroty w promocjach - a
    jak kto nie chce, to sam sobie winny, tylko niech z tą racjonalizacją idzie sobie na
    grupę o psychologii ;P

  • 60. Data: 2019-06-21 21:57:32
    Od: z <...@...pl>

    > Co poradzić, wymarzony wyborca pis (kiedyś mówiło się "klient docelowy wielkich
    korporacji").

    Dziwne wnioski wyciągasz. Przecież ten telefon nawet NCF czy jak tam do
    płatności nie ma ;-)
    Wybieram usługi które są dla mnie optymalne. Pierdylion kont to by był
    wymarzony klient.

    > Nie zarabia średniej krajowej, ale 500zł na telefon wyda,

    Dokładnie. Raz na 2 lata ważne urządzenie do komunikacji nie do
    fesbuków. Które w miarę się nie zacina.

> [...]
    > Bo będzie miał lepszy niż taki, co można z banku za darmo dostać i bez wysiłku - po
    prostu robiąc to, co się i tak robi, czyli płacąc kartą.

    Po co płacić kartą jak można telefonem ;-) jesteś przestarzały.

    > Ja tam wolę mieć telefon za kartę kredytową oraz wisienki i zwroty w promocjach - a
    jak kto nie chce, to sam sobie winny, tylko niech z tą racjonalizacją idzie sobie na
    grupę o psychologii ;P

    Normalny biały człowiek popracuje parę godzin i nie będzie się rajcował
    że przypuszczalnie na tym zarobił.

    Wiem... Są tu emeryci rentierzy i renciści co robią to dla hobby.

    I brawo. Trzeba mieć w życiu jakiegoś bzika.

    Ale niech nie wmawiają innym że z tego można dorobić do pensji czy
    utrzymania rodziny.

    Właściwie to powinienem mieć przypuszczenie że to trole banksterki które
    urabiają mentalnie przyszłych klientów do ostrzyżenia.
    Zbyt są nachalni jak na normalnych użytkowników kierujących się rozumem.