  • 1. Data: 2019-01-28 02:00:52
    Temat: amazon nie pyta o cvv?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Byłem zmuszony coś kupić na amazonie.co.uk
    Nie podawałem cvv w czasie rejestracji tylko nr karty i expired.

    Jak to tak tatko?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-01-28 09:18:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ten typ tak ma.

  • 3. Data: 2019-01-28 12:56:50
    Temat: Re: amazon nie pyta o cvv?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 28.01.2019 o 02:00, PiteR pisze:
    > Byłem zmuszony coś kupić na amazonie.co.uk
    > Nie podawałem cvv w czasie rejestracji tylko nr karty i expired.
    >
    > Jak to tak tatko?

    To jest America style, kotku. Oni tak mają. A taki facebook to co prawda
    pyta o cvv, ale o jakimś zatwierdzaniu sms-ami też nie słyszał. Ma być
    łatwo prosto i przyjemnie, taki redneck gdyby miał podawać jakieś kody
    to by niczego nie kupił.

    MJ

  • 4. Data: 2019-01-28 19:04:58
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Byłem zmuszony coś kupić na amazonie.co.uk
    > Nie podawałem cvv w czasie rejestracji tylko nr karty i expired.
    >
    > Jak to tak tatko?

    Tez sie niedawno zdziwilem, gdy w hotelu chcieli kaucje, to im dalem karte.
    I bez zadnego cvv mi ja zablokowali na okreslona kwote, ktora pozniej
    mogliby sobie sciagnac. To sie w pale nie miesci. ZERO bezpieczenstwa.

    pzdr

  • 5. Data: 2019-01-28 19:31:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jak to "im dałeś"?
    Fizycznie do łapy?
    Czy numer i datę ważności? I co, myślałeś, że jesteś taki sprytny, że mając tylko te
    dane, nie ściągną sobie kaucji?

  • 6. Data: 2019-01-28 20:34:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Michał Jankowski pisze tak:

> [...]
    > słyszał. Ma być łatwo prosto i przyjemnie, taki redneck gdyby miał
    > podawać jakieś kody to by niczego nie kupił.

    acha, reszty nie trzeba.

    To na karcie nigdy nie pojawi się u mnie więcej niż 200 f.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2019-01-28 20:38:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Michał Jankowski pisze tak:

> [...]
    >
    > MJ

    acha, reszty nie trzeba.

    To na karcie nigdy nie pojawi się u mnie więcej niż 200 f.

    i jeszcze muszę sprawdzić czy da się na karcie zrobić minus i jak duży

    :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2019-01-28 20:48:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jak to "im dałeś"? Fizycznie do łapy? Czy numer i datę ważności? I
    > co, myślałeś, że jesteś taki sprytny, że mając tylko te dane, nie
    > ściągną sobie kaucji?

    Ja kiedyś na sobie przerobiłem, że możliwe jest obciążenie karty o nowym
    numerze i dacie ważności danymi utraconej, w miejsce której wydano nową.
    Było to w dawnym BPH i bank utrzymywał, że nie może tych transakcji
    zablokować.

  • 9. Data: 2019-01-28 22:09:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wow, to dopiero.
    A ta utracona była zastrzeżona?
    Zapewne tak, bo skąd by była nowa.
    To była KK czy KD?
    Ale tak czy siak musiały to być dzikie czasy - oraz dziki bank, ten BPH ;>
    Choć Ciebie nie powinno obchodzić, że oni nie mogą zablokować - jak nie mogą to sami
    powinni pokryć.

  • 10. Data: 2019-01-29 10:30:51
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 28.01.2019 o 20:38, PiteR pisze:

    > acha, reszty nie trzeba.
    >
    > To na karcie nigdy nie pojawi się u mnie więcej niż 200 f.
    >
    > i jeszcze muszę sprawdzić czy da się na karcie zrobić minus i jak duży
    >
    > :)

    Wiesz, w USA to zawsze działało po prostu tak, że transakcje bez
    fizycznego użycia karty były w 100% na ryzyko sprzedawcy. Klient, jak mu
    się pojawiło takie niechciane obciążenie, to dzwonił do banku, mówił
    "nie moje" i obciążenie znikało. A potem sklep mógł sobie dochodzić,
    jeśli miał ślad, komu naprawdę sprzedał (np. adres dostawy). Ale to
    wszystko było w czasach przed internetem, i dotyczyło zamówień pocztą
    czy przez telefon.

    MJ