  • 1. Data: 2019-01-30 20:32:34
    Temat: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: PatronX <x...@x...pl>

    2 wniosek na tej stronie:

    http://www.bankron.pl/citibank/

  • 2. Data: 2019-01-30 21:09:08
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-30 o 20:32, PatronX pisze:
    > 2 wniosek na tej stronie:
    >
    > http://www.bankron.pl/citibank/

    Dla ostudzenia zapędów. Ten smartfon to nie jest szczyt osiągnięć xiaomi
    Teraz kosztuje 400 zł z hakiem.
    A dostanie się go jak po 3 mies. spełni się wszystkie warunki. pewnei
    będzie wart ze 300 zł. Bo czas leci.
    Z ciekawostek w regulaminie jest zapis że jak się kartę odda to nagroda
    się nie należy. Ciekawe jak to zinterpretować ;-)

  • 3. Data: 2019-01-31 10:40:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do tego kotlet odgrzewany, kto chciał z tej promo skorzystać to już skorzystał.
    Słuchawka jak zwykle taki trochę lepszy entry-level - przynajmniej w temacie OP
    napisał, że to redmi 6a, a nie, że xiaomi aj waj - i do tego po raz kolejny citek się
    popisał, dając w promo telefon bez NFC - jednocześnie chwaląc się google pay. Ale to
    takie odrzuty ma firma, od której to tanio kupują.
    Lepiej więc wziąć 400zł do wydania w biedronku.

    A zapis oznacza tyle, ze kartę trzeba trzymać do czasu otrzymania nagrody, czyli
    m.in. nie wolno odstąpić od umowy (jest na to 14 dni, teoretycznie w tym czasie da
    się wydać 1500zł, nawet uwzględniając tempo poczty przy dostarczaniu kart). To nie
    jest problem, bo karta bezpłatna bez warunków.
    Ale jak tylko dostaniesz nagrodę, należy kliknąć w "zamknięcie karty" w ST, wtedy
    dzwoni citek i można dostać kolejną promocję - 100zł moneybacku w zamian za wydanie
    1000zł w ciągu 3 miesięcy (czyli moneyback 10%).
    A jak te 3 miesiące miną i wpłynie ta stówka, to akcję się powtarza i wtedy proponują
    moneyback 50zł ;>
    W kwietniu sprawdzimy, co się stanie przy trzecim wypowiedzeniu ;>

  • 4. Data: 2019-01-31 12:04:08
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    proponują moneyback 50zł ;>
    > W kwietniu sprawdzimy, co się stanie przy trzecim wypowiedzeniu ;>

    Fascynujące :-) 50 zł to jest 2 godziny mojego czasu. Tak jestem
    umysłowy ;-)

  • 5. Data: 2019-01-31 12:57:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 12:04:53 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Fascynujące :-) 50 zł to jest 2 godziny mojego czasu. Tak jestem
    > umysłowy ;-)

    Taaa, nic dziwnego, że tak tanio można kupić taki "umysł", który nie potrafi
    policzyć, że mieć 50zł i nie mieć 50zł to razem 100zł.
    I któremu nie chce się kliknąć 3 razy, żeby 50zł zarobić, a zamiast tego woli
    wypisywać głupoty na usenecie, co zajmuje więcej czasu za nic.
    Dlatego 50zł to jedynie godzina mojego czasu ;P

  • 6. Data: 2019-01-31 13:54:31
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    wypisywać głupoty na usenecie, co zajmuje więcej czasu za nic.
    > Dlatego 50zł to jedynie godzina mojego czasu ;P

    Standardowo domagam się danych odnośnie ryzyka takiej inwestycji :-)
    Wszak trzeba znać konsekwencje drobnych druczków.

    I jeszcze proszę mi podać co ja mam sobie kupić za ten tysiąc na
    kolejnej karcie żeby była darmowa? Gdybym więcej zarabiał to napisałbym
    że moja godzina jest warta kilka stówek i wyśmiałbym taką ofertę.
    Gdybym zarabiał mniej to pewnie wpędziłbym się w kłopoty w pogoni za
    wypełnianiem warunków.

    Jakie są plusy dodatnie? Bo samo 50 zł do mnie nie przemawia. Może za
    dużo już widziałem sztuczek marketingowych i jestem przewrażliwiony.
    Ale gimbaza niech się "pompuje" sukcesami biznesowymi ;-)

  • 7. Data: 2019-01-31 15:09:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 13:54:33 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    > Wszak trzeba znać konsekwencje drobnych druczków.
    >
    > I jeszcze proszę mi podać co ja mam sobie kupić za ten tysiąc na

    Przecież Dawid kilka dni temu pisał- z Zalando 10 par spodni kup, zapłać karta,
    spodnie oddaj i domagaj się zwrotu na ROR czy inna kartę.
    Wcześniej spotkanie z kurierem, kilka kontaktów z infolinia, ze dwie reklamacje i
    telefon jest Twój
    Darmo;)

  • 8. Data: 2019-01-31 15:19:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:09:17 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    spodnie oddaj i domagaj się zwrotu na ROR czy inna kartę.
    > Wcześniej spotkanie z kurierem, kilka kontaktów z infolinia, ze dwie reklamacje i

    Nie z zalando tylko z c&a ;P
    I tylko wtedy jak się komuś strasznie śpieszy.
    Bo na wydanie tych bodajże 1500zł jest 3 miesiące.
    Jak ktoś kartą nie płaci to pakowanie się w taką promo jest kłopotem.
    Jak ktoś kartą i tak płaci, to dla "średnio inteligentnego matoła" (TM moja
    wychowawczyni z liceum) płacenie tą czy inną kartą nie powinno stanowić żadnego
    problemu.
    Ale co ja poradzę na cudze blokady mentalne?
    Do promo citka nie namawiam, bo nie mam z nimi programu partnerskiego czy poleceń ;>
    Jednak z doświadczenia szczerze stwierdzę, że proces jest bezproblemowy - chyba że
    dla kogoś kurier to jest problem. Kruczków i drobnych druczków też brak.
    Ja reklamowałem otrzymany telefon, bo dali LG K8 (2017) Dual SIM, a miał być "zwykły"
    LG K8 (2017) - różnica jest taka, że dual sim nie ma NFC, a mi na tym zależało. Ale z
    tym redmi 6a wszystko jest jasne od samego początku (no, może tylko koloru sobie nie
    można wybrać).
    Dodatkowo do telefonu można jeszcze 150zł wycisnąć - ale jak ktoś nie chce to jego
    sprawa, a je nie jestem taki, żeby chować dla siebie wiedzę o możliwościach działów
    retencji testowanych banków (porządne są w citku, milku i santanderze).

  • 9. Data: 2019-01-31 15:51:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:19:59 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Nie z zalando tylko z c&a ;P

    Trafiłeś mnie

> [...]
    > (TM moja wychowawczyni z liceum) płacenie tą czy inną kartą nie >powinno stanowić

    Przypomnij ile masz kart?
    Bo prawdziwy wiśnioppożeracz na jednej karcie nie kończy
    1500 z citka, a jeszcze ze tak slangiem pojadę, kupa, krokodyl, żaba, żubr, milek-
    pewnie o czymś zapomniałem? O revolwer i jakieś cyfry(24?)jeszcze się tu przewijało.
    No i drugi zestaw na żonę trzeci na mamę czy inną teściowa
    Różne hobby ludzie mają ja szanuję i takie jak wyżej. Nic mi do tego, ale ze to grupa
    dyskusyjna to i dyskutujemy

    > Ale co ja poradzę na cudze blokady mentalne?

    Tam błędy od razu. Niektórzy wolą normalność. Tak przynajmniej z mojej perspektywy to
    wygląda.

    > Do promo citka nie namawiam, bo nie mam z nimi programu partnerskiego czy poleceń
    ;>

    O widzisz- coś przegapiłeś, zaniedbałeś. Jakieś samokaranie sobie wymyśl bo kasa koło
    nosa przelatuje;)Albo reklamację do Citka złóz czy tam do ich działu retencji że
    Eneuel ma program poleceń a Ty nie

> [...]
    > a miał być "zwykły" LG K8 (2017) - różnica jest taka, że dual sim nie >ma NFC, a mi

    Ano pisałem że reklamacje tez w pakiecie trzeba uwzględnić.
    Dali Tobie z tym NFC czy drogę sądowa potestujesz?
    A niby drobnych kruczków nie ma.
    Ile miesięcznie reklamacji składasz?

    > Ale z tym redmi 6a wszystko jest jasne od samego początku

    Żeby się upewnić musiałeś warunki promocji, regulamin itp przeczytać ze zrozumieniem.

    Można to na kiblu robić to niby straty czasu nie będzie ale niekoniecznie dla
    wszystkich pasjonujące jest czytanie regulaminów.
    Szanuj innych.

    > (no, może tylko koloru sobie nie można wybrać).

    Można reklamować jak przyślą różowy

> [...]
    retencji testowanych banków (porządne są >w citku, milku i santanderze).

    Czyli trzeba idiotę z siebie robić co to niby rezygnuje a później z drążącym sercem
    czeka na telefon z działu retencji żeby drżącym głosem wycofać rezygnację.
    I to wszystko razy kilka bo działy retencji mają milek, żaba itp stworzenia.
    A jak dział retencji nie zadzwoni to reklamacje piszesz?

  • 10. Data: 2019-01-31 16:31:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:51:41 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Przypomnij ile masz kart?

    Właśnie dobiłem do 20 - ale to już szczyt, jedna jest na wypowiedzeniu.

    Pamiętać o czymkolwiek muszę dla 6 z nich:
    w tym 4 grożą konsekwencjami, jak zapomnę, ale każda daje nagrodę (jak już dadzą to
    zamknę):
    - ca - wpływ 1k i jedna płatność/mc - w zamian 200zł,
    - pekao - wpływ 500 i jedna płatność/mc - w zamian 100zł i KO na 3%,
    - mille KK - 1 płatność/mc - w zamian 200zł,
    - platynowa KK santander - 10 płatności w 3 miesiące, w zamian rok spokoju, karta
    priority pass oraz porządne ubezpieczenie,

    a 2 jedynie mają warunki otrzymania nagrody:

    - mille KD - moneyback 5%/2% za płacenie blikiem/kartą,
    - bnp paribas KD - 250zł za płacenie kartą i wpływ 1k.

    Pozostałe bezwarunkowo za darmo - a są to 3 kredytówki (w tym jedna na
    wypowiedzeniu), 2 naklejki, karta curve, N26 - KD euro, IKA w euro oraz 6 debetówek
    złotówkowych - w tym 2 z darmowymi wszystkimi bankomatami w PL i 3 kolekcjonerskie z
    mBąka.

    > Bo prawdziwy wiśnioppożeracz na jednej karcie nie kończy

    Ale chcesz dyskutować w temacie czy wszystko sprowadzić do ekstremum?
    Póki co była dyskusja o wzięciu udziału w jednej promocji, i to w sytuacji, gdy ktoś
    i tak kartą płaci - czyli przede wszystkim kupuje w miejscach, gdzie kartą można
    płacić i wymagany obrót tak czy siak robi.

    Do bycia wiśniopożeraczem jeszcze daleka droga.
    A żonę wcale nie tak łatwo przekonać do tej zabawy ;P

    > Tam błędy od razu. Niektórzy wolą normalność. Tak przynajmniej z mojej perspektywy
    to wygląda.

    Jeśli za "normalność" masz większość (w sumie tak się to definiuje) to "normalny"
    człowiek w PL nie ma też żadnych oszczędności.
    Normalność nie jest równa pozytywności.

    > O widzisz- coś przegapiłeś, zaniedbałeś. Jakieś samokaranie sobie wymyśl bo kasa
    koło nosa przelatuje;)Albo reklamację do Citka złóz czy tam do ich działu retencji że
    Eneuel ma program poleceń a Ty nie

    U nich to chyba nawet Eneuel nie ma, sami się tym zajmują.
    Ew. największym blogerom coś odpalają.

    > Ano pisałem że reklamacje tez w pakiecie trzeba uwzględnić.
    > Dali Tobie z tym NFC czy drogę sądowa potestujesz?
    > A niby drobnych kruczków nie ma.
    > Ile miesięcznie reklamacji składasz?

    Nie dali i już mi się nie chciał do Rzecznika Finansowego z tym iść.
    Tu masz rację, zasługuję na ubiczowanie za lenistwo ;P
    Na usprawiedliwienie napiszę tylko, że RF sam utrudnia - pismo trzeba wydrukować,
    podpisać i dopiero własnoręcznie podpisane zeskanować i wysłać.

> [...]
    > Można to na kiblu robić to niby straty czasu nie będzie ale niekoniecznie dla
    wszystkich pasjonujące jest czytanie regulaminów.

    Ale czy ja do czegoś kogoś zmuszam?
    Chyba że za brak szacunku masz porównanie ze "średnio inteligentnym matołem" (TM)?
    Kochana UE wymusiła na banksterach pisanie regulaminu językiem zrozumiałym dla
    każdego o "normalnym" IQ.
    Jeśli ktoś tego nie potrafi zrozumieć przy pierwszym czytaniu, niech lepiej w ogóle z
    usług bankowych nie korzysta.
    I tym bardziej z promocji - bo to nie są "punkty czerwone", czyli każdemu po równo,
    tylko zielone: "każdemu wg jego możliwości".

    > Można reklamować jak przyślą różowy

    Nie można. I kto wie, może przyślą. Ale ja dostałem szary (mimo że na żony PESEL).

    > Czyli trzeba idiotę z siebie robić co to niby rezygnuje a później z drążącym sercem
    czeka na telefon z działu retencji żeby drżącym głosem wycofać rezygnację.

    Echh, nieśmiały jakiś jesteś?
    To oni dzwonią, to im zależy i to oni proponują.
    A Ty się łaskawie zgadzasz ;P