eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankismartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!! › Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5c51fbd3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c627e43$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cac890e$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cacb592$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d08fc95$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d090fac$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <qebkej$2rb$1@news.icm.edu.pl>
    <5d09ed57$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <qed0dr$udl$1@news.icm.edu.pl>
    <5d0a1eba$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <qefoi5$pb0$1@news.icm.edu.pl> <qei1tu$8r3$3@sunflower.man.poznan.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Fri, 21 Jun 2019 19:18:15 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qei1tu$8r3$3@sunflower.man.poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <5d0d1158$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.73.1.187
    X-Trace: 1561137496 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17343 89.73.1.187:50731
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:643236
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-06-21 o 09:45, RobertS pisze:

    > ale bank go daje gratis,

    Nie ma nic za darmo...

    chcecie za otwarcie konta iPhone XR?

    Ale po co mi kolejne konto i później problemy z jego zamknięciem?

    200 zł zysku ze sprzedaży a kilka miesięcy zachodu.

    Nie zarabiam średniej krajowej ale mi się to nie opłaci.

    Że samo się zrobi i pozałatwia?
    G... prawda.
    Pewien operator zgubił moje polecenie zapłaty za abo tel. (znaczy plej)
    Byłem przez 2 mies. tym niedobrym klientem co rachunków nie płaci.
    Naprawienie tego kosztowało mnie czas, nerwy i środki.
    Trzeba szanować swój czas i innych.
    Zdarza się? Zdarza ale mam już kilka wiosen na karku i wiem że piękne
    teksty tutejszego spamera ;-) to nie cała prawda.

    A w takiej promocji szacunku dla klienta nie widzę tylko (3 mies.
    czekania) próbę upokorzenia za polaszcenie się na kilka złotych

    Tfuuuuu ;-)

    z


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1