  • 41. Data: 2019-04-10 08:47:13
    Temat: Re: [OT] Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-09 o 20:46, Akarm pisze:

    > Do czego?
    > K...a mać!
    > Zapewne konsekwentnie klawiatury używasz do klawiaturowania (a nie do
    > pisania), nóg używasz do nogowania (a nie do chodzenia), oczu używasz do
    > oczowania (a nie do patrzenia)...
    > Czy może aż tak konsekwentny nie jesteś?

    Jesteś na tyle ograniczony, że używasz tylko ograniczonego zasobu słów?
    Jak widać - tak, ale daj innym używać takich słów, jakie chcą, choćby
    były to słowa potoczne.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2019-04-10 08:48:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-09 o 20:53, Kamil Jońca pisze:

    > Nie napinaj się tak, bo ci żyłka pęknie.
    > https://sjp.pwn.pl/sjp/kamerowac;2468957.html

    Tacy fanatycy są najgorsi :) Tu jest nawet śmiesznie - bo osoba chcąca
    uchodzić za nie wiadomo jak mądrą takimi uwagami pokazuje właśnie
    miałkość swojego umysłu.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2019-06-18 17:00:37
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2019-04-09 o 17:09, z pisze:

    > Brawo Ty
    > Już za kilka miesięcy staniesz się posiadaczem
    > https://www.x-kom.pl/szukaj?q=437383%2B437401%2B4374
    03%2B437404%2B437407%2B437406&sort_by=price_asc

    > ;-)

    Telefon przyszedł, można rezygnować z karty i szukać następnej promocji.
    Fajna zabawa :)

    CezaryT

  • 44. Data: 2019-06-18 17:09:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 17:01:09 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:

    03%2B437404%2B437407%2B437406&sort_by=price_asc

    > Telefon przyszedł, można rezygnować z karty i szukać następnej promocji.
    > Fajna zabawa :)

    Przy rezygnowaniu z karty można załapać się jeszcze na stówkę moneybacku 10%.
    Tylko trzeba być zdecydowanym na rezygnację - chciałem dostać stówkę, kliknąłem w
    rezygnację - a jak po dwóch tygodniach zadzwonili, to było mi już na tyle żal mojej
    platinum, że wycofałem rezygnację bez bonusu :(

    A z następną promo to nie tak szybko - trzeba swoje odczekać, w obecnych nie można
    być klientem od początku bodajże 2017.
    Lepiej jest w "punktach" bnp paribas - tam kolejną nagrodę można dostać już pół roku
    po rezygnacji z poprzedniej KK ;>

  • 45. Data: 2019-06-18 18:22:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 17:00, Cezary pisze:

    > Telefon przyszedł, można rezygnować z karty i szukać następnej promocji.
    > Fajna zabawa :)

    6a nowy w sklepie kosztuje 400 zł. Realna cena sprzedaży na rynku tego
    badziewia (nie o firmę chodzi tyko o ten model) to 200 zł

    Ty to masz klawe i rozrywkowe życie ;-)

  • 46. Data: 2019-06-18 23:15:24
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 18:22, z pisze:

    > 6a nowy w sklepie kosztuje 400 zł. Realna cena sprzedaży na rynku tego
    > badziewia (nie o firmę chodzi tyko o ten model) to 200 zł
    >
    > Ty to masz klawe i rozrywkowe życie ;-)

    Tak patrzę na opis tego telefonu i widzę, że kiepski to on nie jest.
    Na dodatek ma dual sim co mojemu telefonowi brakuje i sama pokusiłabym
    się na taki xiaomi.

    https://www.ceneo.pl/69368380#tab=spec

  • 47. Data: 2019-06-19 08:58:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Mam LG K7 (2017) Dual sim z promo citka, wciąż nówka, mogę się zamienić. Dual sim mi
    niepotrzebne - a przez to, że jest dual sim, nie ma NFC - a LG K7 (2017) ma.
    W ogóle citek to głupek - promuje NFC, a wszystkie telefony w promo są bez NFC, nawet
    ten najnowszy, całkiem wypasiony oppo.

  • 48. Data: 2019-06-19 09:51:06
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    > 6a nowy w sklepie kosztuje 400 zł. Realna cena sprzedaży na rynku tego
    > badziewia (nie o firmę chodzi tyko o ten model) to 200 zł
    >
    > Ty to masz klawe i rozrywkowe życie ;-)

    A kto mówi, że chce sprzedawać ?

    CezaryT

  • 49. Data: 2019-06-19 10:07:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 23:15, Animka pisze:
    > Tak patrzę na opis tego telefonu i widzę, że kiepski to on nie jest.

    Animko czas nie stoi w miejscu. Nowe modele o 100 zł droższe (nawet
    Redmi 6) są dużo lepsze a i konkurencji więcej w tym przedziale cenowym.

    Jest tylko jedna cecha która może przemawiać za tym telefonem.
    Redmi 7 urosło choć miało być kompaktowe i jak ktoś szuka normalnego
    telefonu który da się nosić w kieszeni (nie w torebce ;-) to może być
    argument

  • 50. Data: 2019-06-19 10:11:42

    W dniu 2019-06-19 o 09:51, Cezary pisze:
    > A kto mówi, że chce sprzedawać ?

    Też wydaję na telefony ok. 500 zł. Mam tylko dylematy moralne czy
    starszy flagowiec czy właśnie nowe Xiaomi ale _6a_ bym nie wybrał.
    (dlatego chodzi w promocjach)
    Redmi 6 to tak bo Redmi 7 jest już za duże.