  • 1. Data: 2019-01-27 21:42:40
    Temat: Nest działa po staremu
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    O dziwo Nest działa. Ale nic się nie zmieniło, chodzi po staremu. Czyżby
    wiele krzyku o nic?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2019-01-28 09:20:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A o czym był krzyk?
    Już od jakiegoś czasu mieli (chyba, bo teoretycznie, nesta nie mam) po dwie wersje
    apki oraz ST.
    To co mieli robić w weekend?

  • 3. Data: 2019-01-28 09:56:17
    Temat: Re: Nest działa po staremu
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.01.2019 Grzexs <g...@u...pl> napisał/a:
    > O dziwo Nest działa. Ale nic się nie zmieniło, chodzi po staremu. Czyżby
    > wiele krzyku o nic?

    Jak się nic nie zmieniło? Nowy system oddali do użytku
    i o dziwo nawet działa ;-) Można sobie wybrać login
    alfanumeryczny- to na plus.

    Z ciekawostek- awatara to Ty masz wskazać przy logowaniu,
    nie jest wyświetlany po wpisaniu loginu (czemu tak?).

    "Po staremu" będzie się można logować do końca marca,
    ale- przynajmniej u mnie- nie ma już kawałka historii,
    saldo nieaktualne. Czyli bardziej tak pamiątkowo ;-)
    Ma być "read only", choć np. w zlecenie przelewu da się
    wejść. Nie próbowałem wysłać.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2019-01-28 11:35:17
    Od: mamut <m...@g...com>

    mi wyskakuje

    "Ups, spróbuj ponownie za chwilę!.

    Prosimy o wyrozumiałość. Jesteśmy tuż po pracach związanych z migracją
    klientów, którzy otworzyli konta przed 28.10.2018r. do naszego nowego
    systemu bankowości elektronicznej. Każdy chce aktywować nową bankowość
    jak najszybciej, stąd aktualne systemy banku przeżywają niestandardowe
    obciążenie.

    Proces migracji nie jest łatwy, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Dziś,
    niestety, możesz spotkać się z przejściowymi trudnościami z dostępem do
    systemu bankowości elektronicznej lub wydłużonym okresem oczekiwania na
    połączenie z infolinią. Ale spokojnie to wszystko po to, aby nowa
    bankowość działała bez zarzutów i była dostępna dla wszystkich klientów.

    Przepraszamy za wszelkie utrudnienia!
    Twój Zespół Nest Banku

  • 5. Data: 2019-01-29 08:23:37
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2019 o 21:42, Grzexs pisze:
    > O dziwo Nest działa. Ale nic się nie zmieniło, chodzi po staremu.
    > Czyżby wiele krzyku o nic?

    Może nie zmieniłeś linka do strony logowania. Stary link pozwala się
    zalogować do starego systemu, nowy link do nowego.

  • 6. Data: 2019-01-29 10:57:34
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2019-01-28 o 11:35, mamut pisze:
    > mi wyskakuje
    >
    > "Ups, spróbuj ponownie za chwilę!.

    już chyba działa

    Marcin "lolekanabolek"

  • 7. Data: 2019-02-01 13:36:00
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Po zmianach wyglądu z Nest zrobiła się taka sama gejoza jak ostatnimi czasy
    z mbanku (który był kiedyś wypasionym bankiem i zrobił się wizualnie
    beznadziejny i wkurzający).
    Wszystko idzie donikąd, strona musi pierdzieć, pompować, musi mieć
    obowiązkowo tonę rozwijanych menu, tak jakby za jednym rozdaniem wszystkiego
    co potrzeba nie można było zawrzeć na jednej stronie.
    Jak dla mnie zepsuli wszystko.
    Stary wygląd był znośny, tym nowym z d... wziętym już przecudowali, nastaje
    świat srajfonowy.
    Gdyby to działało tak jak w linuxie gdzie każdy zainteresowany wg uznania
    może wybrać środowisko graficzne, w którym chce działać (i wybiera
    najprostsze, surowe, bez wodotrysków i wysuwanych szuflad), to był było w
    porządku. A tak narzucą jakąś gimbazową modę i męcz się człowieku i wmówią
    ci bajkę jak to unowocześnili... Z tym avatarem to mnie rozwalili. Drugi
    pejsbuk się robi.

  • 8. Data: 2019-02-01 13:44:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W "nowym" ST mBąka też był awatar (choć nie kazali obowiązkowo wybierać, można było
    mieć taki "cień" w kształcie pionka) - ale już usunęli.
    Więc pewnie i w nescie za 3 lata "poprawią".
    NestGry nie ma? ;)

    A jak wrażenia z nowej apki mobilnej?
    Stara była tak brzydka, że pękają oczy, nową widziałem tylko na screenach w google
    play, wydaje się znośna.

  • 9. Data: 2019-02-02 00:12:44
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Może nie zmieniłeś linka do strony logowania. Stary link pozwala się
    > zalogować do starego systemu, nowy link do nowego.

    I o to chodziło!

    Ale ten nowy interfejs jest fstrentny!

    --
    Grzexs