  • 1. Data: 2019-01-29 19:34:30
    Temat: program poleceń nest banku
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    sprawdzając różne promocje, natrafiłem na nest bank, który jakby nie
    kusi żadnymi promocjami za założenie konta i kredytówki. jednak
    dokopałem się do czegoś takiego:

    https://www.nestbank.pl/uslugi/program-partnerski.ht
    ml

    program w którym (pobieżnie i w skrócie) dajemy linka na swoim facebooku
    a ktoś kto w niego kliknie i założy konto przyniesie nam zyski.....
    Znaczące. w zasadzie za nic.
    Czy ja czegoś nie dostrzegam, czy gdzieś jest "prześwietlona" ta oferta
    przez fachowców, czy moze ktoś z tego korzystał i napisze coś niecoś?

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-01-30 10:09:09
    Temat: Re: program poleceń nest banku
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-01-29 o 19:34, ToMasz pisze:

    > program w którym (pobieżnie i w skrócie) dajemy linka na swoim facebooku
    > a ktoś kto w niego kliknie i założy konto przyniesie nam zyski.....
    > Znaczące. w zasadzie za nic.

    No nie całkiem za nic.
    Trzeba by konto na facebooku założyć, a to się pewnie wiąże z
    ujawnianiem swoich danych nie wiadomo komu :)
    P.G.

  • 3. Data: 2019-01-30 11:32:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Program jak program.
    Zapewne trwa już od jakiegoś czasu, więc wpisy w "prześwietlarkach" dawno opuściły
    pierwszą stronę.
    Co do "znaczących" zysków, to oglądałeś "tabelę wynagrodzeń"?
    Żeby dostać więcej niż 40zł za samo założenie konta z polecenia, polecony musi mieć w
    nest'cie sporą aktywność. Więc cały problem w znalezieniu odpowiedniego poleconego -
    no i pewnie z połowę wpływu trzeba mu odpalić, żeby mu się chciała machać kartą i
    przenosić wynagrodzenie.
    Więc już coś bardziej jak amway, trzeba mieć pod sobą większą piramidkę, żeby
    porządnie zarobić ;>
    Wg mnie lepiej brać promocje, w których sam spełniasz warunki - ew. w imieniu żony,
    rodziców, babci itp. Nie brakuje ich w innych bankach.
    Choć jakby tak na to spojrzeć, to ten program poleceń z nesta też się na taki sposób
    realizacji łapie - a za 200zł na głowę warto sobie trochę głowę pozawracać.
    Tyle że to jednak popierdółka i w razi reklamacji potrafią zachowywać się jak
    "pełnosprawni w pracy" - i naprawdę ciężko jest walczyć z "nie mamy pańskiego
    płaszcza i co nam pan zrobi?", bo żadnej reputacji do stracenia nie mają.

  • 4. Data: 2019-02-16 16:41:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Jan 2019 19:34:30 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > Czy ja czegoś nie dostrzegam, czy gdzieś jest "prześwietlona" ta
    > oferta
    > przez fachowców, czy moze ktoś z tego korzystał i napisze coś
    > niecoś?

    A czego się obawiasz? Program jak program. Ci którzy mają dobre
    tematyczne strony (wielu odwiedzających) wyciągają kilka-kilkanascie
    tys prowizji/miesiąc. Ale jeśli chodzi tylko o pojedyńcze strzały
    (konto dla syna wuja brata konia) to tylko pojedyńczy zarobek.

    --
    Marek