  • 61. Data: 2019-06-21 22:23:06
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-21 o 19:18, z pisze:

> [...]
    >
    > Że samo się zrobi i pozałatwia?
    > G... prawda.
    > Pewien operator zgubił moje polecenie zapłaty za abo tel. (znaczy plej)
    > Byłem przez 2 mies. tym niedobrym klientem co rachunków nie płaci.
    > Naprawienie tego kosztowało mnie czas, nerwy i środki.
    > Trzeba szanować swój czas i innych.
    > Zdarza się? Zdarza ale mam już kilka wiosen na karku i wiem że piękne
    > teksty tutejszego spamera ;-) to nie cała prawda.
    >
    > A w takiej promocji szacunku dla klienta nie widzę tylko (3 mies.
    > czekania) próbę upokorzenia za polaszcenie się na kilka złotych

    Popieram w całej rozciągłości.

    Mnie okradło Virgin nie dużo, bo tylko na 30 zł, ale przez tych typów
    nie miałam jak korzystać z telefonu, bo mi wyłączyli. Chłop na infolinii
    powiedział, że o 1 dzień za późno zapłaciłam-przelałam.Zagotowało się we
    mnie, bo zawsze robiłam przelewy wcześniej.Pewnie zemścili się na mnie
    bo "robiłam" przeniesienie numeru do innego operatora. Nową kartę SIM
    już miałam, ale ona jeszcze nie działała, a ja miałam ważne telefony do
    odwalenia. Pojechałam więc do Żabki, kupiłam nową kartę do tego nowego
    operatora za 5 zł bodajże i od razu doładowanie. Dostalam fajny numer
    telefonu, karta od razu zadziałała, to czekanie na przeniesienie
    unieważniłam. Karty, którą mi przysłali (jeszcze nieaktywnej) nie
    musiałam odsyłać, mogłam ją zniszczyć. W sumie cieszę się, że numeru
    Virgin jednak nie przeniosłam. Tfuuuu to Virgin! Nieprzyjemne wspomnienie.

  • 62. Data: 2019-06-21 22:32:31
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Płaci bank.
    >
    > Co poradzić, wymarzony wyborca pis (kiedyś mówiło się "klient docelowy wielkich
    korporacji").
    > Nie zarabia średniej krajowej, ale 500zł na telefon wyda, a co, inaczej by się na
    mieście nie liczył (jak ktoś, kto nie widział Jożina).
    > Bo będzie miał lepszy niż taki, co można z banku za darmo dostać i bez wysiłku - po
    prostu robiąc to, co się i tak robi, czyli płacąc kartą.
    > I jeszcze będzie to sobie na grupie racjonalizował, po raz kolejny robiąc z siebie
    idiotę. Ale to pewnie już demencja.
    > Ja tam wolę mieć telefon za kartę kredytową oraz wisienki i zwroty w promocjach - a
    jak kto nie chce, to sam sobie winny, tylko niech z tą racjonalizacją idzie sobie na
    grupę o psychologii ;P

    Ty to taki mądry jesteś, bo załatwiasz kredyty ludziom i znasz wszystkie
    procedury i kruczki.
    Dobrze mieć wpływy z dwóch źródeł, a nie z jednego, bo jak się założy
    konto to pieniążki co m-c muszą wpływać, a potem je wydawać kartą np. po
    200 zł. m-cznie. Niektórzy rezygnują z jednych kont i zakładają inne dla
    tych paru groszy. Ja nie mam już ochoty skakać z jednego konta na
    drugie, Zreszt a jestem zadowolona ze swojego Banku pomimo, że żadnych
    promocji nie mam.

  • 63. Data: 2019-06-21 23:25:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-21 o 22:32, Animka pisze:

> [...]
    > tych paru groszy. Ja nie mam już ochoty skakać z jednego konta na
    > drugie, Zreszt a jestem zadowolona ze swojego Banku pomimo, że żadnych

    procedury i kruczki?
    wystarczy czytać i (nawet średnio ogarniać) w języku polskim, zawsze
    jest napisane co zrobić trzeba, aby dostać coś

    daję tel. za 350 zł to go biorę, nie sprzedam tylko dam komuś w prezencie

    nawet jak masz 500+ to możesz przelewać pomiędzy kontami i warunki
    spełniasz, a żyć trzeba więc wydatki się robi

    co za różnica, że czasem zieloną kartą a nie srebrną czy niebieską

    są promocje, z których korzystać warto oraz takie, na których zarabia
    głównie bank

    wystarczy wiedzieć co i kiedy zrobić, nie trzeba się nawet sprzed
    komputera ruszać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 64. Data: 2019-06-22 00:28:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-21 o 23:25, RobertS pisze:

> [...]
    > jest napisane co zrobić trzeba, aby dostać coś
    >
    > daję tel. za 350 zł to go biorę, nie sprzedam tylko dam komuś w prezencie

    Też bym wzięła, oczywiście...ale bez zobowiązań.

    > nawet jak masz 500+ to możesz przelewać pomiędzy kontami i warunki
    > spełniasz, a żyć trzeba więc wydatki się robi

    Nie mam 500+, ale to i tak za mało jak na wymagania Banków.
    Przelewy robię ze swojego konta, więc te swoje pieniadze muszę tam mieć
    na opłaty.

> [...]
    > głównie bank
    >
    > wystarczy wiedzieć co i kiedy zrobić, nie trzeba się nawet sprzed

    Jak już napisałam. Nie chce mi się szukać co i gdzie "dają".

  • 65. Data: 2019-06-22 08:58:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-22 o 00:28, Animka pisze:

    > Też bym wzięła, oczywiście...ale bez zobowiązań.

    wydaj kartą 2x 200 zł i zrób 4 dowolne przelewy, trudne warunki no nie?
    dają za to 300 zł (2x 150)

    czyli wydasz 400 zł i 75% tej kwoty wraca

    najlepsze oferty są zawsze na grupie omawiane, nie musisz nigdzie szukać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 66. Data: 2019-06-22 11:36:13
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-22 o 08:58, RobertS pisze:

    > wydaj kartą 2x 200 zł i zrób 4 dowolne przelewy, trudne warunki no nie?
    > dają za to 300 zł (2x 150)

    Musiałoby wynagrodzenie wpływać na ich konto.
    Tak w ogóle to zapomnialam jaki to Bank.

    > czyli wydasz 400 zł i 75% tej kwoty wraca
    >

    > najlepsze oferty są zawsze na grupie omawiane, nie musisz nigdzie szukać...

    Tak, czytam.

  • 67. Data: 2019-06-23 00:29:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-22 o 08:58, RobertS pisze:

    > wydaj kartą 2x 200 zł i zrób 4 dowolne przelewy, trudne warunki no nie?

    + opiekowanie się takim kontem bo życie uczy że trzeba łachudry pilnować

    A potem to pomnóż x 3 cz 4 (żeby to miało jakiś sens) i wypłaty brakuje ...

    Stara prawda.
    Biedny się na takie kokosy nie załapie a bogaty takie kokosy wyśmieje.

    Jedyne wytłumaczenie jest propagandowe. 33 telefony po 33 miesiącach dla
    33 latka z 33 kilogramami nadwagi ZA DARMO w banku 33 WIOSNY i 33
    naganiaczy trolowych w necie.

    Tak wygląda nowoczesny marketing banksterski ;-)

  • 68. Data: 2019-06-23 09:45:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2019 00:29:53 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > + opiekowanie się takim kontem bo życie uczy że trzeba łachudry pilnować

    Po promocji zamykasz.
    Niestety na wykluczenie mieszkańców wsi w bankach, w których umowę można zawrzeć
    przez kuriera/przelew, ale rozwiązać tylko listem lub w odziale, nic nie poradzę,
    trzeba to sobie sprawdzić wcześniej - jedyne, gdzie się sprawdza Twoje "nie ma nic za
    darmo".

    Chyba że ktoś ma miękkie serce albo czuje się "zobowiązany". Na to też nic nie
    poradzę, czytania umów nie da się nauczyć kijem ;P

    > A potem to pomnóż x 3 cz 4 (żeby to miało jakiś sens) i wypłaty brakuje ...

    Raczej lotności, bo rzeczywiście wypłaty zabraknie komuś tak "sprytnemu", że myśli,
    że to musi być z wypłaty (zabraknie nie z powodu liczby banków, a wysokości wypłaty -
    czy też raczej niskości, adekwatnej do umiejętności).

    Póki co tylko nest coś o wypłacie bredzi - dlatego zlewam ich marne promo.

    > Stara prawda.
    > Biedny się na takie kokosy nie załapie a bogaty takie kokosy wyśmieje.

    Biedny jest biedny, bo wyśmieje, a bogaty jest bogaty, bo się załapie.

    > Tak wygląda nowoczesny marketing banksterski ;-)

    Dla mnie bomba, wolę to niż reklamy w tv - od nich mam tylko ból głowy, a z wiśni
    brzęczący dochód.

  • 69. Data: 2019-06-23 11:52:57
    Od: z <...@...pl>

    jedyne, gdzie się sprawdza Twoje "nie ma nic za darmo".

    Dziękuję za zwrócenie uwagi ale ja piszę z poziomu miasta i pracujących
    rodziców. Tu też nie ma nic za darmo.

    > Chyba że ktoś ma miękkie serce albo czuje się "zobowiązany". Na to też nic nie
    poradzę, czytania umów nie da się nauczyć kijem ;P

    Czy to jest wina Kowalskiego że umowy są takie jakie są? Dziwisz się że
    mam wstręt do podpisywania umów?

    na dniach podpisałem dwie umowy na telefon. W jednej muszę w określonym
    terminie zrezygnować z ochrony wyświetlacza A w drugiej z ochrony
    antywirusowej.
    WCISKAJĄ MI TO NA SIŁĘ a drobnym druczkiem piszą jak z tego zrezygnować.
    Nie mam wyboru bo robią tak wszyscy.
    Rzygam podpisywaniem umów w których traktuje się mnie jak debila z
    którego da się wydoić więcej niż mu się zdaje.

    > Raczej lotności, bo rzeczywiście wypłaty zabraknie komuś tak "sprytnemu", że myśli,
    że to musi być z wypłaty

    A na fafnastej stronie umowy okazuje się że jeśli przelew nie nastąpi
    podczas pełni księżyca to musi to być z wypłaty. ZNAMY TAKIE NUMERY

    > Dla mnie bomba, wolę to niż reklamy w tv - od nich mam tylko ból głowy, a z wiśni
    brzęczący dochód.

    To może pochwal się tym dochodem. Ile realnie i w jakim czasie bo banków
    jest określona ilość wyciągasz na miesiąc. Może czegoś nie rozumiem.
    Może jesteś emerytem z dużą ilością czasu. Może masz nienormowany czas
    pracy? może pracujesz na dziele? I jakie są Twoje normalne dochody.
    Pochwal się że mimo plucia Ci w twarz jesteś zadowolony z 200 zł
    miesięcznie. Może zrozumiemy Twoje poświęcenie ;-)

  • 70. Data: 2019-06-23 12:24:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-22 o 11:36, Animka pisze:

    > Musiałoby wynagrodzenie wpływać na ich konto.
    > Tak w ogóle to zapomnialam jaki to Bank.

    nie ma takiego warunku, masz przelać 200 zł, tytuł dowolny

    --
    pozdrawiam
    RobertS