  • 1. Data: 2019-01-26 15:19:35
    Temat: Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    dałem sie wciągnąć w promocje karty kredytowej w cityhandlowym. No i aby
    wyrobić limit jak najszybciej, chciałbym płacić zwykłe przelewy
    internetowe kartą kredytową. ale w regulaminie napisali że z promocji
    wyłączone są transakcje szczególne czyli (w tym wypadku mam obawy) :

    "Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut,
    walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie"

    JAkby się uprzeć to paypal wymienia złotówki na usd i pośredniczy w
    handlu. Nie znalazłem innej opcji płacenia przelewem na konto gazowni,
    (albo czynszu) niż za pośrednictwem przelewy24, więc znowu może podpaść
    pod słowo "pośredniczących". Może się niepotrzebnie stresuje?
    Proszę o starych wyjadaczy o informacje czy z opłacanie rachunków przez
    przelewy24 jest traktowane przez banki jak normalne płacenie czy jako
    transakcja szczególna (wyłączona z promocji)
    A może jest jakaś inna metoda na "wyrobienie" limitu?

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-01-26 15:51:37
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-01-26 o 15:19, ToMasz pisze:
> [...]
    > transakcja szczególna (wyłączona z promocji)
    > A może jest jakaś inna metoda na "wyrobienie" limitu?

    Ja miałem to szczęście, że jak wpadłem do domu, aby się wybrać po odbiór
    samochodu z warsztatu to w skrzynce znalazłem kartę z Citi. Więc przed
    wyjściem ją aktywowałem i jedną płatnością miałem wyrobiony wymagany
    limit :)

    Aby mieć pewność - zamiast pytać tu zapytaj w ich systemie. W razie
    problemów będziesz miał się na co powołać, a nie, że na grupie
    powiedzieli, że się liczy.

    Nie wiem, czy skorzystanie z przelewy24 i przelanie z karty jest bezkarne.
    P.G.

  • 3. Data: 2019-01-26 16:20:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To co to za promo?
    Ile masz do wydania w jakim czasie?
    I co dostaniesz?

  • 4. Data: 2019-01-26 17:21:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To co to za promo?
    > Ile masz do wydania w jakim czasie?
    > I co dostaniesz?

    1500zł w 3 miesiące, ale wolabym w tydzień. telefon redmi cośtam.

    ToMasz

  • 5. Data: 2019-01-26 18:25:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Taa, kolejny telefon w promo od citka BEZ NFC.
    A wprowadzeniem google pay się chwalili.
    Tym razem przynajmniej wiadomo z góry, że bez NFC, a mnie zrobili w konia - miał być
    LG K8, który ma NFC, a dali LG K8 Dual SIM, który NFC nie ma.

  • 6. Data: 2019-01-26 22:33:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Taa, kolejny telefon w promo od citka BEZ NFC.

    ja jakiś dziwak jestem. W sensie nie pasuję do dzisiejszych czasów.
    staram się mało mieć, ale w 101% to wykorzystywać. Staram się - nie
    znaczy ze mi zawsze wychodzi. ale wróćmy do telefonów. Moje telefony od
    zawsze mają etui, kondona silikon, albo coś co powoduje że przy
    pierwszym upadku się nie rozlecą. Każdy z moich telefonów miał pewne
    cechy, funkcjonalności, które były niezbędne. Co prawda automapę dało
    się (w końcu) zastąpić google maps, albo here, ale funkcjonalnośc
    pozostaje ta sama. Teraz płacę blikiem. z przekonania. bo na blikowych
    transakcjach nie zarabia "obcy kapitał". A przynajmniej dominujące
    firmy. niech mają ci mniejsi. Wiem ze są jednak punkty handlowo usługowe
    które nie akceptuja blika. w takiej sytuacji, kupując telefon, wybrałbym
    ten który ma NFC, chyba ze jego konkurent, jest o .... 20zł tańszy. bo
    za 15zł mogę kupić "zbliżaka", którego nakleję na telefon pod etui. No i
    będzie działał gdy się bateria wyładuje.
    Coraz częściej czytam (np niebezpiecznik) o programach szpiegujących na
    androidzie. więc mam lineage, roota, firewala i ja decyduje czy, kiedy
    i który program będzie mial dostęp do internetu. ale bank zdecydował ze
    w moim telefonie nie będzie działać płaność nfc. Czy warto wiec się
    wogóle zastanawiać czy telefon ma nfc czy nie? Mnie nie warto. ale jak
    już wspominałem - inaczej podchodzę do problemów.
    ToMasz

  • 7. Data: 2019-01-27 09:56:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Podejście niezłe, wręcz chwalebne.
    Ale czy w takim razie masz zamiar używać "szpiegunia" chińczyka?
    Chyba że to na handel, ale czy w takim razie nie lepsza byłaby promo z 400zł do
    biedronka?

    Co do tematu - ostatnio było na grupie o tym, że bm.pl wprowadza opłaty za płacenie
    rachunków, ale chyba miał być jeszcze okres karencji i chyba jeszcze nie minął, ale
    sprawdź.
    A jak nie boisz się cebulactwa, to kup np. w C&A (stacjonarnym, nie trzeba się
    odwoływać do "internetowych" zakupów i płacić za transport) 8 czy 10 par spodni i na
    drugi dzień oddaj - tylko do zwrotu oczywiście daj inną kartę, a najlepiej debetówkę.
    Najszybciej zwroty księguje bgż - przy okazji mają kupę promocji darmowego konta
    optymalnego z darmową debetówką.
    Albo może być milek, jak debetówki nie masz - 200zł za założenie, kartę przywozi
    kurier razem z umową - a potem klikasz na rezygnację z konta, dzwoni dział retencji i
    proponują moneyback 360zł, m.in. za płatnoścci blik.
    To tak a propos wykorzystania w 110% ;>

  • 8. Data: 2019-01-27 11:58:20
    Od: ń <k...@t...sie>

    BTW w przykładowo Lidlu wyskakuje, że do płacenia była użyta inna karta i proszą o
    "tamtą"

    -----

  • 9. Data: 2019-01-27 12:09:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To prawda, niektórzy utrudniają, ale ja polecam sprawdzone miejsca do wyłudzania ;>
    W castoramie dostaniesz nawet gotówkę do ręki ;>
    Ostatnio żona miała akcję chyba w mohito, że nie chcieli jej zrobić zwrotu bez slipa
    - paragon oczywiście miała. Za drugim razem się udało ;>
    A najbardziej zdziwił mnie biedronek - tam ostatnio płacimy milkowym blikiem dla
    moneybacku 5% - i jak żona coś zwracała, to też wyskoczyło, że było płacone "inną
    kartą" i nawet pani podała 4 ostatnie cyfry numeru 8O ! Ale bez problemu oddała
    gotówką.
    I zawsze zostają sklepy netowe - jak "odstępujesz od umowy" to zwracają na konto,
    nawet przy zapłacie przez net kartą czy blikiem.
    Cebulactwo rządzi (choć to nic przy 33 - trzydziestu trzech - kartach mc z getinu w
    promocji priceless specials - za cenę 33 reklamówek w euro i 33 paczek sezamków w
    decathlonie można było dostać iPhone X).

  • 10. Data: 2019-01-27 12:57:37

    Sat, 26 Jan 2019 17:21:50 +0100, w <q2i1eu$4fl$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > 1500zł w 3 miesiące, ale wolabym w tydzień. telefon redmi cośtam.

    Redmi 6A.
    Daruj go sobie :)
    Albo sprzedaj od razu.