  • 111. Data: 2019-07-09 14:03:55
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tak, tak, wiem, urząd nie firma. :)

    Ale telefony do kontaktu ze sprzedawcami np. biletów na samolot są płatne.

    MJ

  • 112. Data: 2019-07-09 14:09:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-07-09 o 13:54, Michal Jankowski pisze:

    > Czy 19115 się liczy?
    >
    >   MJ
    > PS. Znajdźcie mi kompletny cennik połączeń na numery 19xxx...

    Opłaty za połączenia z numerami usługowymi, zaczynającymi się od
    19 (np.TAXI), naliczane są zgodnie z wybraną taryfą. W niektórych
    przypadkach przy połączeniu z numerami usługowymi (w szczególności
    zaczynającymi się od 19 lub 118) opłata za połączenia może być inna niż
    w wybranej taryfie, o czym Abonent zostanie poinformowany
    specjalną zapowiedzią słowną. Rozłączenie się Abonenta w trakcie
    odsłuchiwania zapowiedzi słownej (tj. przed uzyskaniem połączenia)
    spowoduje, że opłata za połączenie z wybranym numerem usługowym nie
    zostanie naliczona. Połączenia z numerami usługowymi zaczynającymi się
    od 19 lub 118 nie pomniejszają liczby minut wliczonych w abonament.

    --
    Pete

  • 113. Data: 2019-07-09 20:20:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja nie mówię, że było to w 2019 roku.

    -----

  • 114. Data: 2019-07-10 09:01:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lipca 2019 20:20:40 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Ja nie mówię, że było to w 2019 roku.

    Czyli rakiem się wycofujesz.
    Ale z ciekawości podaj co to był za bank co nie miał normalnej infolinie bo ja myślę
    że jak idiota dzwoniłeś na infolinię płatną zamiast darmowej a później miałeś
    pretensje do wszystkich zamiast do siebie