  • 251. Data: 2006-08-11 09:43:59
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Stormy Waters" <a...@a...pl> writes:

    > filmow to i ja w swoim zyciu kilka widzialem...
    > wybacz ale nie wierze w to Twoje "latwo"
    > sytuacje kiedy PIN jest podejrzany jak ktos wstukuje owszem.
    > ale teorie "latwo",ze "podsluchany", "podstawiony terminal"...prosze Cie :)
    > kazdy terminal jest zaresjtrowany m.in ze swoim Card Acceptor Terminal ID,

    Wystarczy podstawic wlasnego PIN-pada. Nawet, jesli ktos naprawde nie
    potrafi inaczej, z mechanicznymi "palcami" naciskajacymi przyciski
    w prawdziwym padzie.

    To jest naprawde bardzo proste np. dla wlasciciela malego sklepu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 252. Data: 2006-08-11 09:55:16
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

> [...]
    > w prawdziwym padzie.
    >
    > To jest naprawde bardzo proste np. dla wlasciciela malego sklepu.

    no to z tym pad'em to juz rzeczywiscie predzej ..

    SW

  • 253. Data: 2018-02-10 00:31:43
    Od: r...@g...com

    To jest powiadomienie, że Emma Cliff oferuje obecnie Pożyczki potrzebującym w niskiej
    stawce 3% i bez kontroli kredytowej, oferujemy pożyczkę Osobistą, pożyczkę
    konsolidacyjną, kapitał podwyższonego ryzyka, pożyczkę biznesową, pożyczkę
    edukacyjną, kredyt mieszkaniowy lub pożyczki z dowolnego powodu, jeśli jesteś
    zainteresowany kontakt poprzez e...@h...com po więcej informacji. Podaj
    nam tę informację poniżej ok. Nazwa ...... Kraj ... Stan ..... Wymagana kwota
    pożyczki ..... czas trwania pożyczki ... Numer telefonu ...