  • 1. Data: 2006-08-03 12:55:19
    Temat: Duzo ludzi pisze tutaj o bankach w ktorych klient nie ma szans reklamowac transakcji INT realizowanych KK .
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    To strzelilem sobie ralfim jedna transakcje i po minucie od zatwierdzenia
    transakcji telefon z banku celem autoryzacji . Wiec jakos staraja sie dbac o
    nasze pieniazki kulajace sie po internecie :)

    --
    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2006-08-03 13:01:11
    Od: mm <m...@m...com>

    Oni dzwonia; tylko w nielicznych wypadkach. We wszystkich nie dadza; rady.

  • 3. Data: 2006-08-03 13:02:54
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > To strzelilem sobie ralfim jedna transakcje i po minucie od zatwierdzenia
    > transakcji telefon z banku celem autoryzacji . Wiec jakos staraja sie dbac
    > nasze pieniazki kulajace sie po internecie :)

    jedne sie staraja bardziej, a inne mniej....

    do mnie tylko raz zadzwonili, a takich transakcji wykonywalem wiele

  • 4. Data: 2006-08-03 19:48:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> writes:

    > To strzelilem sobie ralfim jedna transakcje i po minucie od zatwierdzenia
    > transakcji telefon z banku celem autoryzacji .

    Jakim cudem? Terminal sprzedawcy czekal na autoryzacje w czasie, gdy
    rozmawiales przez telefon?

    > Wiec jakos staraja sie dbac o
    > nasze pieniazki kulajace sie po internecie :)

    Raczej o swoje.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-08-04 12:09:53
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Do mnie tez zadzwonili z Raiffeisena jedyny raz po pierwszej transakcji
    przez Internet, do tego byla to pierwsza transakcja wykonana w ogóle nowa
    karta. Tez bylam cala w skowronkach, ze bank sie tak troszczy :-)

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 6. Data: 2006-08-04 13:38:19
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Jakim cudem? Terminal sprzedawcy czekal na autoryzacje w czasie, gdy
    > rozmawiales przez telefon?

    Przecież napisał "po zatwierdzeniu"! :P

    Ale a propos "czekał": mnie się tak właśnie zdarzyło przy kupnie laptopa -
    terminal czekał, transakcja wisiała (cały czas był komunikat o łączeniu się), a
    do mnie dzwonił człowiek z banku. Po potwierdzeniu transakcja się zautoryzowała.

    vp23

  • 7. Data: 2006-08-04 17:11:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "vp23" <v...@o...pl> writes:

    > Przecież napisał "po zatwierdzeniu"! :P

    A co to to "zatwierdzenie"?

> [...]
    > się), a
    > do mnie dzwonił człowiek z banku. Po potwierdzeniu transakcja się

    Ciekawe, ile to lacznie trwalo?
    --
    Krzysztof Halasa