  • 1. Data: 2006-08-03 10:26:16
    Temat: Kredyt mieszkaniowy PLN - najlepsza oferta ?
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    W Lukasie mam szansę dostać Wibor + 0.5 % marży
    przez cały okres kredytowania, jest gdzieś lepsza oferta
    w złotówkach ?

  • 2. Data: 2006-08-03 10:28:41
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy PLN - najlepsza oferta ?
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    > W Lukasie mam szansę dostać Wibor + 0.5 % marży
    > przez cały okres kredytowania, jest gdzieś lepsza oferta
    > w złotówkach ?

    A przy jakich kryteriach? Pytam bo sam szukam najlepszej oferty.

    AG

  • 3. Data: 2006-08-03 13:48:51
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > A przy jakich kryteriach? Pytam bo sam szukam najlepszej oferty.

    I przy jakich kosztach pobocznych kredytu: ubezpieczeniach, kontach,
    prowizjach, wizytacjach, zaswiadczeniach i inych pierdołach?

  • 4. Data: 2006-08-03 13:53:46
    Od: maciek <m...@s...pl>

    A przepraszam za offtopic, czemu brac kredyt w PLN. Tanszy jest w CHF.
    Chdzi tylko o niekorzystna kontrole zdolnosci kredytowej czy sa tez inne
    wzgledy?

  • 5. Data: 2006-08-03 15:17:58
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Jest teraz jakas promocja, podobna do tej
    sprzed kilku miesięcy " targi mieszkaniowe "
    mając konto w Lukasie, KK, kredyt w koncie,
    lokatę można dostać 0,5 % marży. Na stronie
    www wszystko jest napisane.( brak prowizji itd ) Zdolność
    mam , ale cenię spokój kredytowy. Są jakieś
    korzystniejsze warunki w PLN lub CHF obecnie ??

  • 6. Data: 2006-08-03 15:40:11
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@u...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam , ale cenię spokój kredytowy. Są jakieś
    > korzystniejsze warunki w PLN lub CHF obecnie ??

    W PLN nie znajdziesz lepszej oferty obecnie (chyba ze dla bardzo
    niskich kwot kredytu, gdzie znaczenie oplat stalych jest duzo
    wieksze niz znaczenie oprocentowania).

    marekz

  • 7. Data: 2006-08-03 19:54:45
    Od: z...@p...onet.pl

    Jesli juz zdecydujesz sie kupic dodatkowo te 5 produktow Lukasa, to faktycznie
    lepszej oferty nie dostaniesz. (Zakladam oczywiscie, ze LTV kredytu nie jest
    ponizej 30%)