  • 1. Data: 2006-08-03 10:07:45
    Temat: Licznik wykonanych operacji
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    Witam!
    Czy inne banki po za mBankiem/Multibankiem też informują swoich klientów,
    którą operacje już wykonali na rachunku, kiedy zaglądną do informacji o
    danej transakcji?

  • 2. Data: 2006-08-03 10:36:09
    Temat: Re: Licznik wykonanych operacji
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Johan Petrus wrote:

    > Czy inne banki po za mBankiem/Multibankiem też informują swoich klientów,
    > którą operacje już wykonali na rachunku, kiedy zaglądną do informacji o
    > danej transakcji?

    Inteligo ma identyfikator transakcji, które wygląda na kolejny numer
    wykonywanej operacji, ale to nie są kolejne numery, są "dziury" jakby
    coś się działo za plecami klienta.

    Karol

  • 3. Data: 2006-08-03 10:56:00
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "Karol S" news:easjip$69o$1@news.task.gda.pl.

    > Inteligo ma identyfikator transakcji, które wygląda na kolejny numer
    > wykonywanej operacji, ale to nie są kolejne numery, są "dziury" jakby
    > coś się działo za plecami klienta.

    Czyli mam rozumieć, że numery transakcji ma tylko mBank oraz Multibank? Czy
    może ma to ktoś jeszcze?