  • 51. Data: 2019-10-07 11:39:51
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.10.2019 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał/a:

    > Jak nie potzrebujesz świeżaków/słodziaków to nic nie da ;)

    Uprzejmie zaprotestuję, w Biedronku całkiem sporo towarów
    z ichnią kartą miewa znacząco niższe ceny.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 52. Data: 2019-10-07 11:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup

    >Uprzejmie zaprotestuję, w Biedronku całkiem sporo towarów
    >z ichnią kartą miewa znacząco niższe ceny.

    Bo to zwykle oszustwo.
    Napisac "znizkowa cena przy zakupie 2", tylko po to,
    zeby obok napisac "znizkowa cena przy zakupie 2 z karta MB" :-)

    J.

  • 53. Data: 2019-10-07 12:01:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 11:39:52 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    napisał:
    zrebujesz świeżaków/słodziaków to nic nie da ;)

    > Uprzejmie zaprotestuję, w Biedronku całkiem sporo towarów
    > z ichnią kartą miewa znacząco niższe ceny.
    Jak nieraz takie "promocje" widzę to przeważnie jest że taniej jak kupisz 3...6..szt
    Więc żeby mieć taniej musiałbym kupować więcej jak potrzebuje najczęściej

  • 54. Data: 2019-10-07 12:56:16
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.10.2019 Kris <k...@g...com> napisał/a:

    > Jak nieraz takie "promocje" widzę to przeważnie jest że taniej jak kupisz
    3...6..szt

    Czy ja wiem, czy przeważnie? W każdym razie osobno też są.

    Na ten przykład onegdaj kupiłem głośnik BT Hykker Splash (sztuk jeden)
    ze zniżką z 30 na 15 zł (50%).

    W mojej opinii karta Biedry (podobnie jak IKEA) jest jednym
    z najsensowniejszych programów lojalnościowych- nie trzeba
    żadnych smartfonów, nie trzeba zniżek "aktywować", nie ma
    przepadających punktów- po prostu zniżka przy kasie.

    W każdym razie nie jest tak, że przydaje się
    wyłącznie do pluszaków.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 55. Data: 2019-10-07 14:29:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 12:56:18 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    napisał:

> [...]
    > przepadających punktów- po prostu zniżka przy kasie.
    >
    > W każdym razie nie jest tak, że przydaje się

    To ma jeszcze mocne uwarunkowania środowiskowe. W dronkach, do których chodzę
    (południowa część DC) kiedyś były takie promo, że "taniej, ale tylko z kartą dronki"
    - ale się skończyły, bo za dużo było pretensyi oraz zwrotów.
    I teraz jak jest "taniej jak kupisz 2" - to jest taniej, jak kupisz 2, karty mieć nie
    musisz.

    Ale w zeszłe wakacje w Brodnicy nawet użyczyłem mojej karty (zanim ją zgubiłem)
    ludziom w kolejce za mną - i dostali zniżkę, choć pani w kasie nieco kręciła na to
    nosem ;>

    Zresztą dronka to szkoła życia - możliwe, że już o tym pisałem - ostatnio kupując z
    rana (więc ruch był mały) byłem świadkiem szkolenio-zebrania (część "szkolenio-"
    ważna, bo przez to odbywało się w kasie, więc można było podsłuchać) - i kierowniczka
    mówiła o tym, że jak pracownik coś kupuje w sklepie, to kasjer musi mu na paragonie
    pokwitować, że naprawdę to kupił.
    Dlaczego? Już dużo wcześniej pracownicy musieli mieć paragony, żeby swoje zakupy ze
    sklepu wynieść - ale okazało się, że przedsiębiorczy pracownicy brali paragony
    zostawiane przez klientów i na nie wynosili niezapłacone towary...

    Choć zgodzę się, że organizacyjnie jest zrobione bardzo dobrze - i nawet nie trzeba
    mieć karty ze sobą, wystarczy podać numer telefonu użyty przy aktywacji karty.
    Jedno do dziś mnie dziwi, że się pitolą z tymi naklejkami do pluszaków - ale z
    drugiej strony do tej akcji jednak karty mieć nie potrzeba (choć bez niej zbieranie
    też można określić "pitoleniem" ;).

  • 56. Data: 2019-10-07 15:13:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy czym w lokalnej Biedrze tych kart nigdy nie mają "wyszły nam, Panie".
    To taki pic na wodę te karty żeby się ludzie przy półce oszukiwali na cenie?

    -----

  • 57. Data: 2019-10-07 15:20:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 15:14:01 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Przy czym w lokalnej Biedrze tych kart nigdy nie mają "wyszły nam, Panie".
    > To taki pic na wodę te karty żeby się ludzie przy półce oszukiwali na cenie?

    Odżałuj i zadzwoń na dronkową infolinię - będą następnego dnia, ba, kierownik do domu
    Ci przyniesie i przeprosi jeszcze.

  • 58. Data: 2019-10-07 15:21:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Jak nieraz takie "promocje" widzę to przeważnie jest że taniej jak
    >kupisz 3...6..szt

    Uwazaj na maly druk - przy jednych jest "kup 3 szt", a przy innych
    "kup 3szt z karta MB".
    Wszedzie ten maly druk :-)

    >Więc żeby mieć taniej musiałbym kupować więcej jak potrzebuje
    >najczęściej

    Na tym biznes polega ... ale jest lodowka, nie zepsuje sie :-)

  • 59. Data: 2019-10-07 16:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    ąćęłńóśźż napisał:
> [...]

    Ja tam w swojej widze cale stosy przy kasach.

    >Odżałuj i zadzwoń na dronkową infolinię - będą następnego dnia, ba,
    >kierownik do domu Ci przyniesie i przeprosi jeszcze.

    Ale jeszcze zarejestrowac trzeba :-(

    J.

  • 60. Data: 2019-10-07 16:34:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 16:21:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:

    > Ja tam w swojej widze cale stosy przy kasach.

    Zaproś na browar i stawiaj bilet kolejowy, to przyjadę.
    Z DC do Wrocławia jest dalej niż szerokość Czech.
    Widać u Was spokojniejsi ludzie, niby południe, choć na pewno nie Portugalia.

    > Ale jeszcze zarejestrowac trzeba :-(

    Nie masz internetu, jak taka jedna kobita odpowiedziała miłej Ukraince (Oksana chyba)
    na propozycję wzięcia karty?