  • 1. Data: 2019-10-01 12:39:41
    Temat: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Codziennie po zakończonej pracy czyszczę cookies, w związku z tym rano dnia
    kolejnego muszę od nowa dodawać urządzenie zaufane. Limit już mi sie
    wyczerpał i mam info z mbanku że musze pousuwać 10 urządzen zaufanych żeby
    móc dodawać kolejne, gdzie to sie usuwa??

  • 2. Data: 2019-10-01 12:52:34
    Temat: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 12:39:41 UTC+2 użytkownik mariusz napisał:
> [...]
    > wyczerpał i mam info z mbanku że musze pousuwać 10 urządzen zaufanych żeby
    > móc dodawać kolejne, gdzie to sie usuwa??

    To ładne info dostałeś, kompletne, nie ma co, godne mBąka oraz jego typowego klienta,
    który kocha ten bank miłością BDSM ;P
    Już nie raz internety pisały, że nie da się tego pousuwać w ST - więc może na
    mPartyLine? Najlepiej zacznij od zadzwonienia tam z pytaniem, "gdzie to się usuwa" -
    i wróć do nas koniecznie z odpowiedzią.

    A ile razy dziennie się logujesz, że w ogóle ma sens dodawanie tych urządzeń
    zaufanych? Bo dobrze by było choć być w tej paranoi jakoś spójnym...

  • 3. Data: 2019-10-01 13:33:03
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

[...]

    Nie jest mozliwe usunięcie, męczące logowanie z jednorazowym dostepem mnie
    czego, przynajmniej do czasu aż czegoś ułatwiającego korzystanie nie wymyslą

  • 4. Data: 2019-10-01 13:58:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariusz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >To ładne info dostałeś, kompletne, nie ma co, godne mBąka oraz jego
    >typowego klienta, który kocha ten bank miłością BDSM ;P

    Myslisz, ze inne maja lepiej ?

    >Już nie raz internety pisały, że nie da się tego pousuwać w ST - więc
    >może na mPartyLine? Najlepiej zacznij od zadzwonienia tam z pytaniem,
    >"gdzie to się usuwa" - i wróć do nas koniecznie z odpowiedzią.

    O to to to ...

    Jeszcze jakis opis tych komputerow by sie przydal, a z tym tez roznie
    bywa - tylko nie pamietam - w mBanku czy u innych ...

    >Nie jest mozliwe usunięcie, męczące logowanie z jednorazowym dostepem
    >mnie czego, przynajmniej do czasu aż czegoś ułatwiającego korzystanie
    >nie wymyslą

    No ale teoretycznie to nie ich wina.
    Takich sobie europoslow wybrales, oni chca twojego dobra :)

    J.

  • 5. Data: 2019-10-01 14:05:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 13:33:20 UTC+2 użytkownik mariusz napisał:

    > Nie jest mozliwe usunięcie, męczące logowanie z jednorazowym dostepem mnie
    > czego, przynajmniej do czasu aż czegoś ułatwiającego korzystanie nie wymyslą

    Wow, brawo, naprawdę najpierw dostałeś informację _z banku_, że trzeba pousuwać - a
    potem również _z banku_, że pousuwać się nie da?

    Ale jeszcze raz pytanie - ile razy dziennie się logujesz?

  • 6. Data: 2019-10-01 14:23:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Euroosły nie mają żadnego wpływu na wybór eurokratów.

    -----

  • 7. Data: 2019-10-01 15:24:33
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Wow, brawo, naprawdę najpierw dostałeś informację _z banku_, że trzeba
    pousuwać - a potem również _z banku_, że pousuwać się nie da?

    Ale jeszcze raz pytanie - ile razy dziennie się logujesz?

    Ze względu na specyfike działalności, około 20 razy dziennie musze się
    logować

  • 8. Data: 2019-10-01 15:29:38
    Temat: Re: kasowanie urz?dze? zaufanych - mbank
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.10.2019 o 12:39, mariusz pisze:
> [...]
    > wyczerpał i mam info z mbanku że musze pousuwać 10 urządzen zaufanych żeby
    > móc dodawać kolejne, gdzie to sie usuwa??

    Dodaj do wyjątku te akurat cookies. Będzie łatwiej :-)

  • 9. Data: 2019-10-02 12:18:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 15:24:36 UTC+2 użytkownik mariusz napisał:
> [...]
    >
    > Ale jeszcze raz pytanie - ile razy dziennie się logujesz?
    >
    > Ze względu na specyfike działalności, około 20 razy dziennie musze się

    To masz pecha.
    Nawet nie da się zastosować rady Roberta z wyjątkiem dla kasowania cookies z mBąka,
    bo już w banku limit przekroczyłeś...

    Może więc pora na zmianę banku?
    milek i citek chcieli hasła raz - i póki co nie chcą więcej.
    pko/inteligo i podobno pekao-żubr wcale nie chcą sms przy logowaniu.
    Jest więc z czego wybierać nawet dla paranoików.

  • 10. Data: 2019-10-02 12:45:31
    Od: Heniek <h...@g...com>

> [...]
    > wyczerpał i mam info z mbanku że musze pousuwać 10 urządzen zaufanych żeby
    > móc dodawać kolejne, gdzie to sie usuwa??

    Ustawienia - Dostęp do banku - Wyłącz dostęp i w następnym kroku Usuń.

    --
    Heniek