eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-) › Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
  • X-Received: by 2002:a05:6830:22d7:: with SMTP id q23mr20687263otc.65.1570451368530;
    Mon, 07 Oct 2019 05:29:28 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6830:22d7:: with SMTP id q23mr20687263otc.65.1570451368530;
    Mon, 07 Oct 2019 05:29:28 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer
    03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!o24no5019723qtl.0!n
    ews-out.google.com!q23ni264qtl.1!nntp.google.com!o24no5019712qtl.0!postnews.goo
    gle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 7 Oct 2019 05:29:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <qnf5kg$5ih$1@news.vectranet.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5d95d7c3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5d95dea6$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <5...@g...com>
    <c...@g...com>
    <2...@g...com>
    <g...@4...com>
    <4...@g...com>
    <a...@g...com>
    <qnf157$4e0$1@news.vectranet.pl>
    <2...@g...com>
    <qnf5kg$5ih$1@news.vectranet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 07 Oct 2019 12:29:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 5014
    X-Received-Body-CRC: 1038483261
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:646423
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 12:56:18 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    napisał:
    > Dnia 07.10.2019 Kris napisał/a:
    >
    > > Jak nieraz takie "promocje" widzę to przeważnie jest że taniej jak kupisz
    3...6..szt
    >
    > Czy ja wiem, czy przeważnie? W każdym razie osobno też są.
    >
    > Na ten przykład onegdaj kupiłem głośnik BT Hykker Splash (sztuk jeden)
    > ze zniżką z 30 na 15 zł (50%).
    >
    > W mojej opinii karta Biedry (podobnie jak IKEA) jest jednym
    > z najsensowniejszych programów lojalnościowych- nie trzeba
    > żadnych smartfonów, nie trzeba zniżek "aktywować", nie ma
    > przepadających punktów- po prostu zniżka przy kasie.
    >
    > W każdym razie nie jest tak, że przydaje się
    > wyłącznie do pluszaków.

    To ma jeszcze mocne uwarunkowania środowiskowe. W dronkach, do których chodzę
    (południowa część DC) kiedyś były takie promo, że "taniej, ale tylko z kartą dronki"
    - ale się skończyły, bo za dużo było pretensyi oraz zwrotów.
    I teraz jak jest "taniej jak kupisz 2" - to jest taniej, jak kupisz 2, karty mieć nie
    musisz.

    Ale w zeszłe wakacje w Brodnicy nawet użyczyłem mojej karty (zanim ją zgubiłem)
    ludziom w kolejce za mną - i dostali zniżkę, choć pani w kasie nieco kręciła na to
    nosem ;>

    Zresztą dronka to szkoła życia - możliwe, że już o tym pisałem - ostatnio kupując z
    rana (więc ruch był mały) byłem świadkiem szkolenio-zebrania (część "szkolenio-"
    ważna, bo przez to odbywało się w kasie, więc można było podsłuchać) - i kierowniczka
    mówiła o tym, że jak pracownik coś kupuje w sklepie, to kasjer musi mu na paragonie
    pokwitować, że naprawdę to kupił.
    Dlaczego? Już dużo wcześniej pracownicy musieli mieć paragony, żeby swoje zakupy ze
    sklepu wynieść - ale okazało się, że przedsiębiorczy pracownicy brali paragony
    zostawiane przez klientów i na nie wynosili niezapłacone towary...

    Choć zgodzę się, że organizacyjnie jest zrobione bardzo dobrze - i nawet nie trzeba
    mieć karty ze sobą, wystarczy podać numer telefonu użyty przy aktywacji karty.
    Jedno do dziś mnie dziwi, że się pitolą z tymi naklejkami do pluszaków - ale z
    drugiej strony do tej akcji jednak karty mieć nie potrzeba (choć bez niej zbieranie
    też można określić "pitoleniem" ;).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1