  • 1. Data: 2019-10-03 13:13:06
    Temat: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: z <...@...pl>

    "ostatnio w Banku zamykałem zbędne "konto" i Pani powiedziała że konto
    zamykane jest w ciągu 1 miesiąca. W trakcie tegoż zamykania na koncie
    pojawiło się 2 zł na minusie . i konto nie mogło być zamknięte.
    pojechałem i dałem te 2 złote - nie wiem za co - i spytałem się czy
    konto jest już zamkniete. Pani powiedziała że trzeba czekać 1 miesiąc od
    dnia dzisiejszego. o co tu chodzi to nie wiem , ale według mnie to
    dziwne. Takim sposobem konta nigdy się nie zamknie i będą doić bez końca
    ????????????"

  • 2. Data: 2019-10-03 13:20:08
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Debil debila cytuje.
    Powinien dać 10zł - a nadwyżkę mu odeślą na wskazany rachunek i sprawa zakończona.

  • 3. Data: 2019-10-03 13:42:29
    Od: z <...@...pl>

    > Powinien dać 10zł - a nadwyżkę mu odeślą na wskazany rachunek i sprawa zakończona.

    A pani w okienku powinna mu to zasugerować czy nie powinna?

    PS. A jak miał jedno konto? ;-)

  • 4. Data: 2019-10-03 14:18:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 13:20:09 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > Debil debila cytuje.
    > Powinien dać 10zł - a nadwyżkę mu odeślą na wskazany rachunek i sprawa zakończona.

    Ale czemu debilami rzucasz?
    Bank nie miał prawa nie zamknąć konta
    Nawet gdyby tam było pół miliona zł zaległych opłat to oświadczenie o wypowiedzeniu
    rachunku musi przyjąć i konto zamknąć. A ew później może sobie windykować zaległości.

  • 5. Data: 2019-10-03 14:22:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:18:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    rachunku musi przyjąć i konto zamknąć. A ew później może sobie windykować zaległości.

    Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, że bank ma konto zamknąć?
    Jeśli w żadnej, to sprawy te reguluje regulamin banku - a tam jest napisane, że jak
    są zaległości to konta nie zamkną.
    Zamkną, jak jest nadwyżka - przeniosą na 0% konto techniczne i będzie tam sobie
    czekać, jeśli klient nie podał konta do przelania nadwyżki (a z tym też trzeba
    uważać, bo za taki przelew - albo za wypłatę w kasie - też sobie bank potrafi
    policzyć).

  • 6. Data: 2019-10-03 14:26:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 13:42:32 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > A pani w okienku powinna mu to zasugerować czy nie powinna?

    A zapytał, co zrobić, żeby się zamknęło?
    Zresztą 2zł i tak sprawy nie załatwi, jeszcze są odsetki od niedozwolonego debetu.

    Hmm, czy oprócz PRP unia powinna wymyślić KDD - konto dla debili?
    Tylko jak ustalić kryterium możliwości założenia takiego typu konta?
    Na myśl przychodzi mi pieśń bojowa ogrów, składająca się wyłącznie z wyrazów
    jednosylabowych - pewnie tak trzeba by też napisać regulamin takiego konta.

    > PS. A jak miał jedno konto? ;-)

    Prezes Kaczyński??? A ja go tu pod nazwiskiem od debili...

  • 7. Data: 2019-10-03 14:28:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:22:44 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, że bank ma konto zamknąć?

    art. 730 KC może być?

  • 8. Data: 2019-10-03 14:31:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:26:52 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Hmm, czy oprócz PRP unia powinna wymyślić KDD - konto dla debili?
    > Tylko jak ustalić kryterium możliwości założenia takiego typu konta?
    Nie mierz innych własną miarą!

  • 9. Data: 2019-10-03 14:33:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

    > A zapytał, co zrobić, żeby się zamknęło?

    Jak nie zamknęli to będzie okazja do napisania reklamacji. Niektórzy takie hobby
    mają;)

  • 10. Data: 2019-10-03 14:49:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

    > Hmmm, a w jakiej to ustawie jest napisane, że bank ma konto zamknąć?
    > Jeśli w żadnej, to sprawy te reguluje regulamin banku - a tam jest napisane, że
    >jak są zaległości to konta nie zamkną.

    A jakiś bank ma taki zapis w regulaminie?