  • 61. Data: 2019-10-08 17:44:58
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Bo regulamin mowi, ze zamyka sie z uplywem terminu wypowiedzenia :-)

    No jeśli tak, to nie ma rady :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 62. Data: 2019-10-08 18:03:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po fizys pracowników w tym przybytku nie widać, żeby chcieli przepraszać za
    cokolwiek.

    -----

  • 63. Data: 2019-10-08 18:05:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie tak mówią "może w jakimś małym sklepie lub na prowincji" ;-)

    -----

  • 64. Data: 2019-10-21 14:00:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Uff, udało mi się zdobyć dronkową kartę.
    Czy bez rejestracji nie zadziała?
    Czym grozi rejestracja?

    -----

  • 65. Data: 2019-10-21 15:09:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Bez rejestracji nie zadziała.
    A grozi chyba nie za bardzo, mama żyje i nie narzeka ;)

  • 66. Data: 2019-10-21 15:12:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, w sumie to niepotrzebnie się tak męczyłeś, mogłem Ci podać numer telefonu mamy i
    miałbyś wszystkie benefity bez (wyimaginowanych) ryzyk ;P

  • 67. Data: 2019-10-21 16:02:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A sesemesy przychodzą?
    I rozmowy reklamowe garnków częstochowskich?

    -----