  • 1. Data: 2004-05-07 20:05:18
    Temat: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Od: "Juliusz Orlikowski" <j...@p...pl>

    Witam !

    Niestety w naszym kraju wszystko co jest dobre musi zostać szybko zniszczone -
    tak się właśnie dzieje z Teleserwisem.

    Jakie konto internetowe jest podobnie funkcjonalne (nie za bardzo interesują
    mnie prowizje - tylko możliwości - tzn. brak zdrapek i telefonów do
    konsultantów oraz koniecznych wizyt w oddziale)?

    Pekao24 zdecydowanie mi nieodpowiada.

    Pozdrowienia

    Juliusz

  • 2. Data: 2004-05-07 20:18:58
    Temat: Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Juliusz Orlikowski <j...@p...pl> wrote:
    > Jakie konto internetowe jest podobnie funkcjonalne (nie za bardzo
    > interesują mnie prowizje - tylko możliwości - tzn. brak zdrapek i
    > telefonów do konsultantów oraz koniecznych wizyt w oddziale)?

    Citi albo Millennium?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-08 10:39:32
    Od: "RanZuk" <e...@w...pl>

    > Pekao24 zdecydowanie mi nieodpowiada.

    Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    Pekao24.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-08 17:58:52
    Od: "WOJ" <a...@p...onet.pl>

    Konto osobiste to : Nordea , Lukas (sam się dziwię) i VW Bank . Ten ostatni
    ma kasy tylko w Wa-wie , stąd koszta dodatkowe przy wpłacie na konto
    (praktycznie to przelew). Firmowe wychodzi mi Nordea i może Reiffeisen (ten
    ostatni preferuje firmy powyżej 1mln rocznego obrotu).Od kilku tygodni
    analizuję ten problem (przeliczenia ,telefony,dostępność...)
    WOJ
    Użytkownik "Juliusz Orlikowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:7b5f.00000356.409bebfd@newsgate.onet.pl...

  • 5. Data: 2004-05-08 20:05:03
    Od: "Juliusz Orlikowski" <j...@W...plusnet.pl>

    > Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    > Pekao24.

    Aktywowałem 1 kartę - ustawiłem sobie 1 przelew - po ok 1 miesiącu karta
    kodów przestała być aktywna.
    Zamówiłem następną (szybko przyszła) - mimo że pisało, że można ją aktywować
    przez internet - trzeba było dzwonić (nie mam tel. stacjonarnego - koszty)
    Nigdy nie musiałem dzwonić do telepekao24
    Okazało się, że mój numer do oddzwaniania jest źle wpisany w centrali -
    konieczna wizyta w oddziale - czyli stanie w kolejce

    Funkcjonalność.

    Zrobili mi automatycznie przepisanie przelewów z telepekao24 (zaleta) ale
    obcieli mi pola Tytułem do 35 znaków:
    Zapytałem dlaczego - oto odpowiedź:

    .....Uprzejmie informujemy, że w celu wyjaśnienia sprawy związanej z kartą
    kodów prosimy o kontakt z naszym konsultantem. Jeżeli karta rzeczywiście nie
    jest aktywna zostanie ona aktywowana.
    Jednocześnie informujemy, że zakres usług oferowanych w ramach usługi
    Pekao24 będzie stale rozszerzany i modyfikowany według potrzeb. Planujemy
    wydłużyć pole "tytuł" oraz pozostałe rubryki w formularzu przelewu.
    Na dzień dzisiejszy, jedynym rozwiązaniem jest wprowadzenie danych w
    skrócie. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.....

    Autoryzacja wydaje się jest znacznie mniej bezpieczna - posiadając nr
    klienta + PIN można wysłać całą kasę na wszystkie zdefiniowane przelewy bez
    zabezpieczeń (w telepekao24 zawsze trzeba było korzystać z TOKENA)

    Największa wada:

    Brak informacji o wykonanych przelewach podawana jest tylko kwota przelewu i
    data
    W telepekao24 były szczegółowe informacje o zrealizowanym lub
    niezrealizowanym przelewie.
    Te dane są tylko widoczne tylko w przelewie realizowanynm przez SMS (w
    formie PDF)
    Ponadto w rejestrze przelewów pojawiły mi się 2 nowe przelewy których
    nirealizowałem - przypuszczam, że są to obciążenia z tytułu karty kredytowej
    Jak wysłałem list co to są za przelewy - przestali odpisywać
    Pewnie dostane to drogą pocztową

    Tyle znalazłem w ciągu 2 dni

    Pozdrowienia

    Juliusz

  • 6. Data: 2004-05-09 10:37:39
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Niestety w naszym kraju wszystko co jest dobre musi zostać szybko zniszczone -
    > tak się właśnie dzieje z Teleserwisem.

    kiedys moze było ok, ale od tego czasu wieeele sie zmieniło ;)

    > Jakie konto internetowe jest podobnie funkcjonalne (nie za bardzo interesują
    > mnie prowizje - tylko możliwości - tzn. brak zdrapek i telefonów do
    > konsultantów oraz koniecznych wizyt w oddziale)?

    IMHO calkiem sympatyczny ofertowo, a zarazem b.rozbudowana funkcjonalnosc w
    inecie ma MultiBank (tylko hasla, ale aktywowane przez telefon tylko raz), oraz
    Nordea (do wyboru token lub hasła). W tych dwóch bankach sa tez dobre konta
    firmowe.
    Dobre jest tez inteligo, ale ofertowo dosc ubogie... (nadaje sie jako interface
    do bankomatow pkobp).

    Zob. demo:
    http://demo.multibank.pl/
    http://demo.multibank.pl/demo/index.html

    http://www.nordeabank.pl/demo/

    --
    Witek

  • 7. Data: 2004-05-10 19:49:13
    Od: Piotr Kamiński <s...@p...fm>

    On Sat, 8 May 2004 12:39:32 +0200, RanZuk <e...@w...pl> wrote:

    > Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    > Pekao24.
    >
    > Pozdrawiam

    Korzystam z Telepekao24 od trzech lat. Kilka dni temu zadzwonil do mnie
    pan z Pekao SA i powiedział ze do 30 czerwca wypowiedzą umowę wszystkim
    użytkownikom starych kont www i zaproponują nową ofertę (lepszą,
    bezpieczniejszą, nowoczesną techonologicznie...). W nowej ofercie
    wszystkie przelewy maja być bezpłatne. Haczyk jest taki, że do końca
    bierzącego roku cena za prowadzenie tego nowego konta bedzię taka sama jak
    poprzedniego (6 zł), ale od 1 stycznia 2005 cena wzrasta do 11 zl.

    Jestem w trakcie przeprowadzki do Inteligo.

  • 8. Data: 2004-05-14 06:31:25
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Kamiński" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > ... zaproponują nową ofertę (lepszą,
    > bezpieczniejszą, nowoczesną techonologicznie...).

    tak kody jednorazowe ...

> [...]
    > bierzącego roku cena za prowadzenie tego nowego konta bedzię taka sama jak
    > poprzedniego (6 zł), ale od 1 stycznia 2005 cena wzrasta do 11 zl.

    no nie wiem , czy do końca roku
    Mi już napisali:
    jedyny możliwy wybór dla indywidualnego to EUROKONTO PLUS
    zakładane w oddziale Warszawskim
    poczytaj w TOiP
    tam pisze wyraźnie 11,5 ZLN od zaraz

    > Jestem w trakcie przeprowadzki do Inteligo.

    także szukam nowych
    Firmowego i Indywidualnego

    VIVAT PeKaO SA.

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2004-05-26 21:09:55
    Od: damago <m...@g...pl>

    > Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    > Pekao24.
    >
    > Pozdrawiam

    1) mikroskopijne pole na treść przelewu (niewystarczające do niczego)
    2) kiedy zrobisz przelew to ... znika. pojawi się dopiero po kilku dniach.
    Spokojnie możesz zrobić przez pomyłkę kilka razy. Kiedy się po kilku dniach
    pojawi ... i tak do niego nie wejdziesz, nie sprawdzisz do kogo i co
    wysłałeś. Na to musisz poczekać miesiąc i jak będziesz miał szczęście to
    twój przelew znajdzie się na liście wylosowanych przelewów z prawem do
    oglądania.
    3) jest post zatytułowany "pko s.a. - podsumowanie funkcjonalności serwisu
    (długie)" zajrzyj tam a znajdziesz 20 innych równie ważnych powodów
    dlaczego NIE zakładać sobie tam konta.

    DaMaGo

  • 10. Data: 2004-05-26 21:18:53
    Od: damago <m...@g...pl>

> [...]
    > mnie prowizje - tylko możliwości - tzn. brak zdrapek i telefonów do
    > konsultantów oraz koniecznych wizyt w oddziale)?

    Też mam ten problem. Muszę gdzieś przenieść swoje konto firmowe. Określę to
    tak:

    do jakiego banku przejść z PKOSA który zapewni mi:

    a) szybko otwierające się strony, szybka praca (szybki 'response') systemu
    b) nie przeładowany ergonomicznie zrobiony system o podobnej filozofii
    budowy jak zrobił to amg.net dla łódzkiego pkosa.
    c) z możliwością naciśnięcia 'wstecz' w przeglądarce kiedy się pomylę w
    treści (oczywiście zanim zatwierdzę ostatecznie)
    d) taki, że jak określę zakres historii to wyświetli mi wszystkie pozycje z
    tego zakresu na jednym ekranie (wiem, gdzie jest klawisz PgDn)
    e) żeby się łatwo dało tą historię rachunku ctrl-c / ctrl-v do excela
    f) żebym mógł z niego korzystać na dowolnym komputerze i w miarę dowolnej
    przeglądarce (a nie tylko pod windows ze stacją dyskietek)
    g) żeby przelewy zdefiniowane wysyłać bez wpisywania kodów jednorazowych
    itp.

    nie grają roli:
    * koszty (nie wysyłam setek przelewów dziennie)
    * żadne karty kredytowe, sieci oddziałów itp. (będę korzystał tylko przez
    internet i tylko z przelewów)

    Myślałem o:
    m-bank
    fortis bank