  • 1. Data: 2004-05-07 16:42:19
    Temat: Konto bankowe do platnosci dolarowej
    Od: "Asz" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    chodzi mi o to, by zapisac sie na pewien amerykanski serwer dajacy dostep do
    binarnych grup dyskusyjnych, wiec potrzebuje karty wirtualnej honorowanej
    poza granicami, i to takiej, by moje zlotowki wplacone na konto zostaly
    przeliczone na dolary i by transakcja mogla dojsc do skutku (oplata jest
    miesieczna w dolarach), fajnie, gdy przeliczanie na dolary bylo tanie (jesli
    w ogole) - wiec gdzie najlepiej otworzyc takie konto do jednej tylko
    potrzeby, bo raczej nie bede go uzywal normalnie, z gory dzieki za
    odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-05-07 16:50:55
    Temat: Re: Konto bankowe do platnosci dolarowej
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Asz wrote:

> [...]
    > w ogole) - wiec gdzie najlepiej otworzyc takie konto do jednej tylko
    > potrzeby, bo raczej nie bede go uzywal normalnie, z gory dzieki za

    Każda karta wypukła jest dobra + eKarta mBanku + Inteligo zdaje się też.
    Kwota transakcji niezależnie w jakiej by była walucie i tak obciąży
    twoje konto w złotówkach.
    Nie ma potrzeby zakładania konta dolarowego.
    Co do kursu to jest to kurs banku i o ile nie płacisz kosmicznych
    dolarów to parę groszy w tą, czy w tamtą nie powinno ci robić różnicy.