  • 1. Data: 2004-05-07 17:59:07
    Temat: Jak to jest z tym WIBOREM???
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    Mam takim dylemat: zamierzam wziac kredyt hipoteczny na zakup mieszkania
    spoldzielczego wlasnosciowego na rynku wtornym (kwota kredytu 40 tys. zl.,
    wklad wlasny 20%, okres kredytowania 5 - 7 lat). Porownujac sysmulacje kredytow
    z roznych bankow, na poczatku porownywalem samo oprocentowanie - np. 7,19%
    jest "lepsze" niz 8,25%. Problem w tym, ze takie porownanie jest nieco
    zafalszowanie - jedne banki licza go na podstawie WIBOR3M, inne WIBOR6M, jedne
    wg kursu biezacego, inne wedlug archiwalnego - tak, zeby wygladalo to taniej. W
    jaki sposob najlepiej okreslic, ktorym banku kredyt wyjdzie najtaniej? WIBOR6M
    jest wyzszy niz WIBOR3M - czy zawsze jest taka tendencja? Ktora stawka jest
    bardziej korzystna?
    Dzis jeszcze bylem prawie zdcydowany na Pekao SA, a teraz to juz nic nie wiem..
    Pomocy!!! :)

  • 2. Data: 2004-05-07 18:09:24
    Temat: Re: Jak to jest z tym WIBOREM???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dc <d...@a...pl> wrote:
    > Dzis jeszcze bylem prawie zdcydowany na Pekao SA, a teraz to juz nic
    > nie wiem.. Pomocy!!! :)

    Popros o symulacje kredytu - i sobie porownaj co sie stanie z rata kredytu
    jesli stawka wiboru wzrosnie.
    Mozesz tez isc do Expandra - nie zaszkodzi zapytac.

    http://www.PRnews.pl