eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTeleserwis PKO SA - dokąd przejść › Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Juliusz Orlikowski" <j...@W...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Date: Sat, 8 May 2004 22:05:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 54
    Message-ID: <c7jeif$405$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    <c7idef$t3r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Juliusz Orlikowski" <j...@W...plusnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.184.82
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1084046736 4101 212.244.184.82 (8 May 2004 20:05:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 May 2004 20:05:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:297584
    [ ukryj nagłówki ]

    > Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    > Pekao24.


    Aktywowałem 1 kartę - ustawiłem sobie 1 przelew - po ok 1 miesiącu karta
    kodów przestała być aktywna.
    Zamówiłem następną (szybko przyszła) - mimo że pisało, że można ją aktywować
    przez internet - trzeba było dzwonić (nie mam tel. stacjonarnego - koszty)
    Nigdy nie musiałem dzwonić do telepekao24
    Okazało się, że mój numer do oddzwaniania jest źle wpisany w centrali -
    konieczna wizyta w oddziale - czyli stanie w kolejce

    Funkcjonalność.

    Zrobili mi automatycznie przepisanie przelewów z telepekao24 (zaleta) ale
    obcieli mi pola Tytułem do 35 znaków:
    Zapytałem dlaczego - oto odpowiedź:

    .....Uprzejmie informujemy, że w celu wyjaśnienia sprawy związanej z kartą
    kodów prosimy o kontakt z naszym konsultantem. Jeżeli karta rzeczywiście nie
    jest aktywna zostanie ona aktywowana.
    Jednocześnie informujemy, że zakres usług oferowanych w ramach usługi
    Pekao24 będzie stale rozszerzany i modyfikowany według potrzeb. Planujemy
    wydłużyć pole "tytuł" oraz pozostałe rubryki w formularzu przelewu.
    Na dzień dzisiejszy, jedynym rozwiązaniem jest wprowadzenie danych w
    skrócie. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.....



    Autoryzacja wydaje się jest znacznie mniej bezpieczna - posiadając nr
    klienta + PIN można wysłać całą kasę na wszystkie zdefiniowane przelewy bez
    zabezpieczeń (w telepekao24 zawsze trzeba było korzystać z TOKENA)

    Największa wada:

    Brak informacji o wykonanych przelewach podawana jest tylko kwota przelewu i
    data
    W telepekao24 były szczegółowe informacje o zrealizowanym lub
    niezrealizowanym przelewie.
    Te dane są tylko widoczne tylko w przelewie realizowanynm przez SMS (w
    formie PDF)
    Ponadto w rejestrze przelewów pojawiły mi się 2 nowe przelewy których
    nirealizowałem - przypuszczam, że są to obciążenia z tytułu karty kredytowej
    Jak wysłałem list co to są za przelewy - przestali odpisywać
    Pewnie dostane to drogą pocztową

    Tyle znalazłem w ciągu 2 dni


    Pozdrowienia

    Juliusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1