  • 1. Data: 2004-05-07 20:09:25
    Temat: VW BANK DIRECT
    Od: <l...@N...gazeta.pl>

    Jestem na etapie założenia konta bankowego tylko nie wiem które wybrać.
    Ostatnio szczególnie zainteresowała mnie oferta VW bank direct. Konto u nich
    jest w sumie tanie w obsłudze. Jakie macie zdanie o tym banku?? Czekam na
    meile o opinii na temat tego banku, czy są jakieś porblemy itp.
    Opinie proszę wsyłać na adres priv: l...@w...pl
    Z góry dziękuje tym którzy podzielą się sowją opinia.

  • 2. Data: 2004-05-07 20:18:25
    Temat: Re: VW BANK DIRECT
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <l...@N...gazeta.pl> wrote:
    > czy są jakieś porblemy itp. Opinie proszę wsyłać na adres priv:
    > l...@w...pl
    > Z góry dziękuje tym którzy podzielą się sowją opinia.

    Popatrz w archiwum (www.google.pl -> grupy dyskusyjne).

    P.S. Ciekawe czy to przeczyta?

    http://www.PRnews.pl