    From: damago <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Date: Wed, 26 May 2004 23:09:55 +0200

    > Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    > Pekao24.
    >
    > Pozdrawiam

    1) mikroskopijne pole na treść przelewu (niewystarczające do niczego)
    2) kiedy zrobisz przelew to ... znika. pojawi się dopiero po kilku dniach.
    Spokojnie możesz zrobić przez pomyłkę kilka razy. Kiedy się po kilku dniach
    pojawi ... i tak do niego nie wejdziesz, nie sprawdzisz do kogo i co
    wysłałeś. Na to musisz poczekać miesiąc i jak będziesz miał szczęście to
    twój przelew znajdzie się na liście wylosowanych przelewów z prawem do
    oglądania.
    3) jest post zatytułowany "pko s.a. - podsumowanie funkcjonalności serwisu
    (długie)" zajrzyj tam a znajdziesz 20 innych równie ważnych powodów
    dlaczego NIE zakładać sobie tam konta.

    DaMaGo