    From: Piotr Kamiński <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Date: Mon, 10 May 2004 21:49:13 +0200

    On Sat, 8 May 2004 12:39:32 +0200, RanZuk <e...@w...pl> wrote:

    > Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    > Pekao24.
    >
    > Pozdrawiam

    Korzystam z Telepekao24 od trzech lat. Kilka dni temu zadzwonil do mnie
    pan z Pekao SA i powiedział ze do 30 czerwca wypowiedzą umowę wszystkim
    użytkownikom starych kont www i zaproponują nową ofertę (lepszą,
    bezpieczniejszą, nowoczesną techonologicznie...). W nowej ofercie
    wszystkie przelewy maja być bezpłatne. Haczyk jest taki, że do końca
    bierzącego roku cena za prowadzenie tego nowego konta bedzię taka sama jak
    poprzedniego (6 zł), ale od 1 stycznia 2005 cena wzrasta do 11 zl.

    Jestem w trakcie przeprowadzki do Inteligo.