  • 21. Data: 2008-06-25 08:07:33
    Temat: Re: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    [...]

    > a potrafisz znaleźć to potwierdzenie po 5-10 latach? ;-)
    tak.
    KJ

  • 22. Data: 2008-06-25 08:30:24
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    TomekD pisze:

    > To dopisz może jednak że chyba -ŻADEN- bank sam z siebie czegoś takiego
    > z automatu w RP nie wydaje, chyba że się mylę ?

    Wczoraj zamykałem konto w ING i papier poświadczający zamknięcie konta
    to było pierwsze co dostałem.

    adams99

  • 23. Data: 2008-06-25 08:48:25
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Tomasz Chodnik wrote:
    > W tym celu polecił
    > zlikwidować lokatę terminową i związane z nią subkonto.
    >
    > Natomiast dziś bank (departament monitoringu i windykacji kredytów
    > detalicznych! inaczej pisząc, departament ścigania złodziei i
    > naciągaczy) przysłał ojcu "wezwanie do zapłaty zadłużenia wynikającego z
    > prowizji" za prowadzenie konta. Trzycyfrowa suma.

    Wygląda na prostą sprawę. Zlikwidował lokatę, ale nie zlikwidował konta,
    do którego lokata ta był "podczepiona" jako subkonto. Moja żona miała
    swego czasu lokatę w PeKaO SA i tak to właśnie było zorganizowane.
    Likwidacja lokaty nie oznaczała automatycznie likwidacji konta i
    należało złożyć 2 dyspozycje i to OIDP w dwóch różnych okienkach :-)

    --

    Pozdrowienia

  • 24. Data: 2008-06-25 09:02:46
    Od: "Marcin Banasiak" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Użytkownik "Slavekk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bank nie decyduje o regułach języka polskiego. Bank decyduje o tym jakiej
    > nazwy ON będzie używał.
    > Klient nie musi udawać, że nie zna języka ojczystego.
    > Oni mają swoją nazwę handlową PeKaO ale skrót ich pełnej nazwy to w
    > dalszym ciagu PKO

    Skrot od PeKaO to P.

  • 25. Data: 2008-06-25 09:47:46
    Od: lady mutant <l...@m...org>

    Tomasz Chodnik pisze:
    > Uważajcie na tych złodziei i bandytów. Unikajcie ich. Zlikwidujcie tam
    > konta. Przenieście się gdzieś, gdzie nie kradną i nie wymuszają.

    a usiłowałeś coś wyjaśnić czy od razu na www?
    ten bank to był od zawsze burdel na kółkach, a jak się połączyli
    z BPH to już po prostu cuda na forach ludzie
    wypisywali na temat jakości obsługi....

    omijać szerokim łukiem, to prawda ale w tej konkretnej
    sprawie najpierw sugeruję się dopytać...

    --lm

  • 26. Data: 2008-06-25 15:15:43
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Oni mają swoją nazwę handlową PeKaO ale skrót ich pełnej nazwy to w dalszym
    > ciagu PKO

    Skrót ich pełnej nazwy to BPKOSA :)

    Ze statutu banku:

    § 2
    1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna".
    2. Bank posługuje się skrótem firmy: "Bank Pekao S.A.".

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 27. Data: 2008-06-25 15:16:09
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Banasiak" <sp**yogin**am@astercity.net> napisał w
    wiadomości news:486209c2$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Slavekk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skrot od PeKaO to P.

    Masz rację, ale ja nie tym pisałem

    Sławek

  • 28. Data: 2008-06-25 16:00:15
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości

    > Skrót ich pełnej nazwy to BPKOSA :)

    No i?
    Bank PKO SA - coś ci nie pasuje?

    > Ze statutu banku:

    To jest ich problem co mają w statucie

    Sławek

  • 29. Data: 2008-06-25 18:58:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slavekk" <s...@g...pl> wrote in message

    > To jest ich problem co mają w statucie

    Klient nie musi tego wiedziec, klient nie musi byc rozgarniety, moze byc
    nawet debilem... i co mu zrobisz? Niech pisze jak chce. Wazne zeby dalo sie
    jednpznacznie zidentfikowac o jaka firme chodzi...

    MK

  • 30. Data: 2008-06-26 00:06:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-25 10:30 adams99 pięknie wystukał/a:

    > Wczoraj zamykałem konto w ING i papier poświadczający zamknięcie konta
    > to było pierwsze co dostałem.

    Czy po zamknięciu konta można przeglądać historię?

    --
    animka