    From: WitCha <c...@d...vito>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Date: Wed, 25 Jun 2008 10:48:25 +0200

    Tomasz Chodnik wrote:
    > W tym celu polecił
    > zlikwidować lokatę terminową i związane z nią subkonto.
    >
    > Natomiast dziś bank (departament monitoringu i windykacji kredytów
    > detalicznych! inaczej pisząc, departament ścigania złodziei i
    > naciągaczy) przysłał ojcu "wezwanie do zapłaty zadłużenia wynikającego z
    > prowizji" za prowadzenie konta. Trzycyfrowa suma.

    Wygląda na prostą sprawę. Zlikwidował lokatę, ale nie zlikwidował konta,
    do którego lokata ta był "podczepiona" jako subkonto. Moja żona miała
    swego czasu lokatę w PeKaO SA i tak to właśnie było zorganizowane.
    Likwidacja lokaty nie oznaczała automatycznie likwidacji konta i
    należało złożyć 2 dyspozycje i to OIDP w dwóch różnych okienkach :-)

    --

    Pozdrowienia