  • 1. Data: 2008-06-24 11:10:34
    Temat: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Od: Tomasz Chodnik <t...@o...pl>

    Uważajcie na tych złodziei i bandytów. Unikajcie ich. Zlikwidujcie tam
    konta. Przenieście się gdzieś, gdzie nie kradną i nie wymuszają.

    Mój ojciec 85 lat. Skończył z superwyróżnieniem studia, ma doktorat, nim
    przeszedł na emeryturę był dyrektorem średniego przedsiębiorstwa i
    generalnie dawał sobie radę w życiu. Daje sobie radę do dziś i rozumie
    otaczający świat.

    Parę lat temu (tj 2.05.2005) za namową "doradcy" z PKO SA w Sopocie ul
    Reja, złożył polecenie zakupu jednostek Pioniera. W tym celu polecił
    zlikwidować lokatę terminową i związane z nią subkonto. Wyszedł na tym
    Pionierze średnio, ale to normalne ryzyko tego typu tranzakcji, w 2005
    trudno było przewidzieć ostatnie hustawki cen.

    Natomiast dziś bank (departament monitoringu i windykacji kredytów
    detalicznych! inaczej pisząc, departament ścigania złodziei i
    naciągaczy) przysłał ojcu "wezwanie do zapłaty zadłużenia wynikającego z
    prowizji" za prowadzenie konta. Trzycyfrowa suma. W terminie trzech dni.
    Bo jak nie to... (lista niezawoalowanych gróźb)

    Sprawę (jak okazuje się jest SPRAWA, choć bank trzymał istnienie tego w
    tajemnicy; dzisiejsze wezwanie jest zaskoczeniem, gromem z jasnego
    nieba) prowadzi kancelaria Krzysztof Goebel. Zważywszy na metody
    działania banku, aż się człowiek zastanawia, czy to nie pociotek
    ministra propagandy trzeciej rzeszy niemieckiej. Wezwanie podpisał
    niejaki Pełnomocnik Krzysztof Dziok. To nie firma-krzak,
    oszuści-podszywacze, to naprawdę napisał PKO SA.

    Piszę wbrew woli ojca. Niech mnie bandyci pozwą za ujawnienie danych
    osobowych. Niech ten tekst będzie im właściwą reklamą. Unikajcie PKO SA
    i jego doradców podłego autoramentu. To nie tanie dranie niesłychanie,
    esta, esta. To dranie drogie. I groźne.

    Ja sam mam konto w mBanku i fundusze Black Rock. Jeszcze nigdy mnie nie
    usiłowali oszwabić.

    Tomasz Chodnik

    ps.
    Uwaga, wiadomość jest crosspostowana na pl.biznes.banki i
    pl.regionalne.trojmiasto.
    Odpowiem na każdy mail. Uwaga na pułapkę w e-adresie.

  • 2. Data: 2008-06-24 11:25:58
    Temat: Re: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Chodnik pisze:

    1. czy jest umowa prowadzenia konta ? Niech ojciec poprosi, żeby bank ją
    pokazał.
    2. jeśli tak, to czy jest potwierdzenie _zamknięcia_ konta?
    3. Zdaje się że ścigać ojca mogą za ostatnie 3 lata (chyba że uzna dług)
    KJ

  • 3. Data: 2008-06-24 12:11:36
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    Chodzilo ci zapewne o 'racketeering' a nie latanie rakieta?
    (Nawiasem mowiac, i bez obrazy, po co uzywac slow, ktorych sie nie rozumie?)

  • 4. Data: 2008-06-24 12:12:48
    Od: jarki <j...@g...pl>

    Doświadczenie (szczególnie z Lukasbank) nauczyło mnie po każdej tego
    typu operacji tj. zamknięcie konta, spłata kredytu, zamknięcie konta
    kredytowego itp. żądać wystawienia przez bank pisemnego potwierdzenia
    przeprowadzenia w/w operacji. Tak na wszelki wypadek. Jakby co to zawsze
    można pomachać bankowi przed nosem jego własnym pismem. Sprawdź dobrze,
    a właściwie ojciec jaka była umowa z bankiem i co najważniejsze zapisy o
    jej rozwiązaniu.

    --
    Pozdrowienia
    jarki

  • 5. Data: 2008-06-24 12:18:42
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chodnik" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeszedł na emeryturę był dyrektorem średniego przedsiębiorstwa i
    > generalnie dawał sobie radę w życiu. Daje sobie radę do dziś i rozumie

    Jeśli tak to tylko trzeba znaleźć druczek o zlikwidowaniu konta.

    Ja jestem kobietą, z braku wykształcenia spedziłam sporo na bezrobociu, i
    znam parę osób, które pomimo wieku powyżej 80 służą mi fachową radą lub
    doswiadczeniem zyciowym. Więc nie rozumiem co ma do tego wiek. Oczywiscie
    ktos moze być mniej lub bardziej sprawny umysłowo i wycyckanie staruszka
    jest społecznie naganne, ale jeśli nie jest ubezwłasnowolniony to w sensie
    prawa niewazne ile ma lat

    A moje doświaczenie z Bankiem Śląskim było takie ze w kasie wypałaciłam
    wszystkie pieniadze argumentujac ze chcę zlikwidować konto.(regulamin
    wyraźnie groził ze przy braku wpływów -okreslonej wielkości- konto po trzech
    miesiacah ulegnie likwidacji.) Niestety nie uległo po roku dostałam
    rachunek.

    W tym momencie nie rozumiałam otaczającego świata, ale stosując zasadę
    czarnej skrzynki zmodyfikowałam swoje zachowanie.
    Likwidacja konta ->//nieznane i dziwne mechanizmy bankowe// ->pobranie
    zaswiadczenia o likwidacji konta

  • 6. Data: 2008-06-24 14:43:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    www.alt.psychiatra

  • 7. Data: 2008-06-24 14:52:42
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Po ostatnich perturbacjach zwiazanych z polaczeniem z BPH i awanturach z
    klientami pracownicy pekao sa dosc ugodowi. Wystarczy ze porozmawiasz z kims
    kopetentnym i na pewno zalatwisz sprawe. Ja tez mialem z nimi problemy i
    wystarczyl jeden telefon zeby zalatwic wszystko od reki wiec ty tez sprobuj.
    Powodzenia

  • 8. Data: 2008-06-24 15:52:13
    Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl>

    Pewwnego dnia, niejaki(a): Tomasz Chodnik napisał(a):

> [...]

    > SA i jego doradców podłego autoramentu. To nie tanie dranie
    > niesłychanie, esta, esta. To dranie drogie. I groźne.

    ale chodzi ci nie o PKO a o PeKaO, nie ublizaj innemu bankowi, bo
    cie do sadu podadza :)

    JoAsienka.
    Zrób sobie dobrze za darmo :
    http://www.vistaprint.pl/frfpl?frf=465957045388

  • 9. Data: 2008-06-24 17:45:49
    Od: Tomasz Chodnik <t...@o...pl>

    Dzięki wszystkim za liczne uwagi tu i na priva.
    (Anonimowemu witkowi za odsyłacz do jego ulubionej grupy też ;-)

    Pisownię schrzaniłem, fakt. Emocje. Za odsyłacz i howto do formularza
    Komisji Nadzoru Bankowego szczególne dzięki, Grzesiu ;-)
    Pomyliłem też banki? Ależ ja tylko przepisałem nagłówek listu! Może
    nieuważnie, o co łatwo, skoro uprawiają mimikrę nazewniczą. Tym gorsza
    antyreklama.

    Wiek ojca MA znaczenie. Ze mną nikt by tak nie pograł, ja takich numerów
    nie zwykłem darować. Ludziom jego pokolenia częściej brak sił i odwagi.
    A mnie byłoby stać wydać czterocyfrową sumę na proces przeciw komuś, kto
    mi ukradł sumę "tylko" dwucyfrową.

    Bank mnie wkurzył, ale to konto i sprawa taty. Tata już mi zmył głowę,
    że "znowu zadzieram i pogarszam". Jutro rano Tatko weźmie szczególnie
    mocne leki na swój artretyzm i się do nich pofatyguje. Jak nic nie
    załatwi, może mi pozwoli powalczyć z bankiem i panem Goebelem.

    A wy możecie z mojego bezinteresownego ostrzeżenia skorzystać, albo nie.
    To wolny kraj. Na waszym miejscu bym ich omijał. Ale nie musicie ;-)

    Tomasz Chodnik

  • 10. Data: 2008-06-24 17:48:47
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale chodzi ci nie o PKO a o PeKaO, nie ublizaj innemu bankowi, bo cie do
    > sadu podadza :)

    Ale oni chyba dopuszczają/czasami posługują się takim skrótem PKO SA?