  • 1. Data: 2008-06-24 11:09:42
    Temat: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Od: Tomasz Chodnik <t...@o...pl>

    Uważajcie na tych złodziei i bandytów. Unikajcie ich. Zlikwidujcie tam
    konta. Przenieście się gdzieś, gdzie nie kradną i nie wymuszają.

    Mój ojciec 85 lat. Skończył z superwyróżnieniem studia, ma doktorat, nim
    przeszedł na emeryturę był dyrektorem średniego przedsiębiorstwa i
    generalnie dawał sobie radę w życiu. Daje sobie radę do dziś i rozumie
    otaczający świat.

    Parę lat temu (tj 2.05.2005) za namową "doradcy" z PKO SA w Sopocie ul
    Reja, złożył polecenie zakupu jednostek Pioniera. W tym celu polecił
    zlikwidować lokatę terminową i związane z nią subkonto. Wyszedł na tym
    Pionierze średnio, ale to normalne ryzyko tego typu tranzakcji, w 2005
    trudno było przewidzieć ostatnie hustawki cen.

    Natomiast dziś bank (departament monitoringu i windykacji kredytów
    detalicznych! inaczej pisząc, departament ścigania złodziei i
    naciągaczy) przysłał ojcu "wezwanie do zapłaty zadłużenia wynikającego z
    prowizji" za prowadzenie konta. Trzycyfrowa suma. W terminie trzech dni.
    Bo jak nie to... (lista niezawoalowanych gróźb)

    Sprawę (jak okazuje się jest SPRAWA, choć bank trzymał istnienie tego w
    tajemnicy; dzisiejsze wezwanie jest zaskoczeniem, gromem z jasnego
    nieba) prowadzi kancelaria Krzysztof Goebel. Zważywszy na metody
    działania banku, aż się człowiek zastanawia, czy to nie pociotek
    ministra propagandy trzeciej rzeszy niemieckiej. Wezwanie podpisał
    niejaki Pełnomocnik Krzysztof Dziok. To nie firma-krzak,
    oszuści-podszywacze, to naprawdę napisał PKO SA.

    Piszę wbrew woli ojca. Niech mnie bandyci pozwą za ujawnienie danych
    osobowych. Niech ten tekst będzie im właściwą reklamą. Unikajcie PKO SA
    i jego doradców podłego autoramentu. To nie tanie dranie niesłychanie,
    esta, esta. To dranie drogie. I groźne.

    Ja sam mam konto w mBanku i fundusze Black Rock. Jeszcze nigdy mnie nie
    usiłowali oszwabić.

    Tomasz Chodnik

    ps.
    Uwaga, wiadomość jest crosspostowana na pl.biznes.banki,
    alt.pl.regionalne.trojmiasto.ogloszenia i pl.regionalne.trojmiasto.
    Odpowiem na każdy mail. Uwaga na pułapkę w e-adresie.