  • 1. Data: 2008-06-24 11:43:31
    Temat: Citi KK
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl>

    Witam,

    Zorientowałem się, że przekroczyłem limit karty. Tego samego dnia
    dokonałem przelewu. Czy Citi zawsze w takim przypadku naliczy opłatę ? - bo
    teraz widzę, że jak się wszystkie transakcje rozliczyły, to nic jeszcze nie
    ma.

    paul.

  • 2. Data: 2008-06-24 11:59:13
    Temat: Re: Citi KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo teraz widzę, że jak się wszystkie transakcje rozliczyły, to nic jeszcze

    Nie naliczy.

    marekz

  • 3. Data: 2008-06-25 07:53:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 24 Jun 2008 13:59:13 +0200, MarekZ napisał(a):
    > Nie naliczy.

    I za to ich lubię - mi też się raz czy dwa zdarzyło przekroczyć limit, nigdy
    nie robili problemów...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2008-06-25 08:10:49
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > I za to ich lubię - mi też się raz czy dwa zdarzyło przekroczyć limit, nigdy
    > nie robili problemów...
    >
    > Pozdrawiam,

    naliczą, jeśli przekrczenie będzie w dniu wystawienia wyciągu, w innym
    przypadku nie naliczają

  • 5. Data: 2008-06-25 11:10:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > I za to ich lubię - mi też się raz czy dwa zdarzyło przekroczyć limit, nigdy
    > nie robili problemów...

    A ja za to, że mnie nie zjedli na śniadanie. ;)

    Za co Ty ich lubisz? Za to, że na czas poprawiasz po nich błędy?!
    Toż nie płacisz w żelazkach!!
    To ich błędy sprawiają, że możliwe jest zejście pod krechę!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-06-25 11:28:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console11> wrote:

    > To ich błędy sprawiają, że możliwe jest zejście pod krechę!!!

    Ja tam sie ciesze, ze nie wszystkie transakcje sa autoryzowane, przez
    to jest troche szybciej.

    a.

  • 7. Data: 2008-06-25 16:02:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 13:10:48 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl
    > A ja za to, że mnie nie zjedli na śniadanie. ;)

    Za to też :>

    > Za co Ty ich lubisz? Za to, że na czas poprawiasz po nich błędy?!

    Ależ jakie błędy?

    > To ich błędy sprawiają, że możliwe jest zejście pod krechę!!!

    I dobrze, wolę zejść parę PLN pod krechę niż się gimnastykować jak będzie
    odmowa ;) Potem jest chwila paniki gdy na www widać 0PLN środków dostępnych,
    potem przelew i gotowe :)

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2008-06-25 17:55:21
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console11> napisał(a):

    > Za co Ty ich lubisz? Za to, że na czas poprawiasz po nich błędy?!
    > Toż nie płacisz w żelazkach!!
    > To ich błędy sprawiają, że możliwe jest zejście pod krechę!!!

    nie ich bledy, a polityka kredytowa (konkretnie scoring) - "dobry" klient
    moze przekroczyc limit do 15%, a taki co np. nie placi na czas wyciągów moze
    zapomniec o przekroczeniu limitu (no chyba ze trafi na transakjce offline)

  • 9. Data: 2008-06-25 20:59:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Seba" g3u0q9$hht$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > zapomniec o przekroczeniu limitu (no chyba ze trafi na transakjce offline)

    Chyba, że tak. Ja płacę n czas. Bywa, że i tydzień przed ostatnim dniem spłaty. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-06-29 21:23:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 22:59:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "Seba" g3u0q9$hht$...@i...gazeta.pl
    > Chyba, że tak. Ja płacę n czas. Bywa, że i tydzień przed ostatnim dniem spłaty. :)

    Ja też płacę na czas, tylko limit mi za mały dali ;) Moja wina, mam uraz do
    dostarczania papierków...

    Pozdrawiam,