  • 1. Data: 2008-06-23 18:27:10
    Temat: Hipoteka w Kredyt bank
    Od: anthrax00001 <a...@u...net>

    Witam

    Chcę brać kredyt hipoteczny w kredyt banku, interesuje mnie 130tyś.
    Bank proponuje mi: weź 140tyś a obniżymy Ci marżę o pół procenta.
    w przypadku 140tyś rata wychodzi 710zł
    natomiast przy 130 tyś rata to 700zł bo wyższa marża

    gdzie jest haczyk?
    mogę brać większy kredyt? jak sądzicie?

  • 2. Data: 2008-06-23 20:19:36
    Temat: Re: Hipoteka w Kredyt bank
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "anthrax00001" <a...@u...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >w przypadku 140tyś rata wychodzi 710zł
    >natomiast przy 130 tyś rata to 700zł bo wyższa marża

    Jak dadza te dodatkowe 10k do reki, na dowolny cel to czemu nie? :)

    Thomas

  • 3. Data: 2008-06-23 20:19:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-06-23 20:27, Użytkownik anthrax00001 napisał:
> [...]
    > w przypadku 140tyś rata wychodzi 710zł
    > natomiast przy 130 tyś rata to 700zł bo wyższa marża

    Jeśli planujesz część z tych pieniędzy przeznaczyć na wykończenie, to bierz
    te dodatkowe. I tak ci zabraknie. :)

    > gdzie jest haczyk?

    Sprawdziłem w takim kalkulatorze i dla parametrów:

    130 tys. kredytu, oprocentowanie 4.5%, 30 lat, raty równe:
    - rata 658.69
    - łączny koszt kredytu 237 128.72
    - w tym odsetki 107 128.72

    140 tys. kredytu, oprocentowanie 4.0%, 30 lat, raty równe:
    - rata 668.38
    - łączny koszt kredytu 240 617.31
    - w tym odsetki 100 617.31

    Czyli nieco więcej spłacasz, ale odsetek jest mniej.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2008-06-24 10:26:47
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czasem doradcy na nizszym szczeblu mogą mieć jakieś swoje dość sztywne widełki, poza
    którymi muszą iść wyżej do centrali
    kredytowej w Lublinie.
    Hipoteczny to najtańszy kredyt, więc brałbym spokojnie, nadmiar mozesz włozyć na
    lokatę oszczędnościową.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-06-24 13:25:37
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g3qi1o$cg6$1@news.wp.pl...
> [...]
    > kredytowej w Lublinie.
    > Hipoteczny to najtańszy kredyt, więc brałbym spokojnie, nadmiar mozesz

    lokate?!!!! ile ona da 8%?! lepsze wyjscie to FI akcyjne (szczegolnie w unit
    linkach) na jakies 10 lat ( w 7 na obligacje) i dzwignia finansowa jak sie
    patrzy;-) kredyt splacamy w 18 lat

    pozdrawiam