  • 21. Data: 2019-07-16 22:26:12
    Temat: Re: zmiany ... zmiany
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie co jakiś czas wymusza[ło] czipa przy niskich kwotach wyskakuje na terminalu
    "włóż kartę".
    A skoro włóż kartę, to i PIN.

    -----

  • 22. Data: 2019-07-16 22:46:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 22:26:15 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > U mnie co jakiś czas wymusza[ło] czipa przy niskich kwotach wyskakuje na terminalu
    "włóż kartę".
    > A skoro włóż kartę, to i PIN.

    Bywa i tak.
    Inne banki tak konfigurują, że co jakiś czas przy pikaczu na mniej niż 50zł trzeba
    podać PIN.
    A w innych można przez cały okres ważności karty nie użyć chipa - nawet do pierwszej
    transakcji.

    Tyle że teraz będą (tak sądzę) musieli dokładnie opisać, jak to ustawiają.

  • 23. Data: 2019-07-17 10:56:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Jul 2019 21:17:16 +0200, Poldek napisał(a):

    > Tzn. obywatel nieposiadający telefonu komórkowego z bankowości nie
    > skorzysta.

    Dlatego po wycofaniu tolkienów kupiłem najtańszego mobila, żeby mieć na co
    dostawać esemesy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 24. Data: 2019-07-17 10:57:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Jul 2019 16:26:55 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Szczególnie wklepywanie PIN-a gdy cały autobus patrzy, jak kupujesz bilet za 1,30
    zł.

    Umyj się i ubierz przyzwoicie, to będziesz zwracał niczyjej uwagi, nawet w
    autobusie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-07-17 11:09:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie żartuj, od razu by mnie okradli.

    -----

  • 26. Data: 2019-07-17 11:37:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 21:17:20 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Tzn. obywatel nieposiadający telefonu komórkowego z bankowości nie
    > skorzysta.

    Skorzysta
    Może pójść do banku i złożyć papierowe zlecenie przelewu
    Może płacić kartą w terminalach, korzystać z bankomatów itp. Do do płatności zdalnych
    to już telefon do weryfikacji(3dsecure) potrzebny.
    Obywatel nie ma telefonu to niech jest świadom tego ze nie skorzysta z apliakcji
    bankowej, nie zleci przelewu via net itp.

  • 27. Data: 2019-07-17 11:46:47
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.07.2019 o 11:37, Kris pisze:

    > Skorzysta
    > Może pójść do banku i złożyć papierowe zlecenie przelewu

    ... które się potwierdza smsem. :)

    I bardzo dobrze zresztą, bo ja się nie umiem podpisać dwa razy tak samo.

    MJ

  • 28. Data: 2019-07-17 11:49:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Śmiesznie i straszno jest gdy się siedzi w marmurku przy okienku i paniętka mówi
    "zaraz do Pana przyjdzie SMS".

    -----

  • 29. Data: 2019-07-17 11:58:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-07-17 o 11:37, Kris pisze:

> [...]
    > Obywatel nie ma telefonu to niech jest świadom tego ze nie skorzysta z apliakcji
    bankowej, nie zleci przelewu via net itp.

    To teraz wyobraź sobie, że na wakacjach skroili ci
    plecak/saszętę/portfel z kartami i telefonem.

    Jesteś w czarnej d....

    --
    Pete

  • 30. Data: 2019-07-17 12:43:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2019 11:46:48 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:
    > W dniu 17.07.2019 o 11:37, Kris pisze:

    > ... które się potwierdza smsem. :)

    Pewnie jakies nieliczne banki tak mają.

    > I bardzo dobrze zresztą, bo ja się nie umiem podpisać dwa razy tak samo.

    Pewnie kwestia konkretnego banku czy podpis na zleceniu przelewu musi być właściciela
    konta czy noże musi być zgodny ze wzorem podpisów właściciela konta.