  • 1. Data: 2019-07-12 22:41:24
    Temat: bitmarket.pl
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Padła giełda bitmarket.pl. Miałem tam parę groszy dla zabawy. Ma ktoś
    pojęcie czy mam szanse odzyskać wkład?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-07-13 09:34:31
    Temat: Re: bitmarket.pl
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 12 Jul 2019 22:41:24 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Padła giełda bitmarket.pl. Miałem tam parę groszy dla zabawy. Ma ktoś
    > pojęcie czy mam szanse odzyskać wkład?

    Szanse bliskie zeru, ale tym razem ludzie się poważnie organizują i chcą
    działać, więc warto się zainteresować, zacznij stąd:

    https://bithub.pl/wiadomosci/upadek-bitmarket-inform
    acje/

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2019-07-13 09:34:33
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Padła giełda bitmarket.pl. Miałem tam parę groszy dla zabawy. Ma ktoś
    > pojęcie czy mam szanse odzyskać wkład?

    Szanse marne. Większe na to, że będziesz zeznawać w prokuraturze i/lub w
    sądzie jako świadek o statusie poszkodowanego.

  • 4. Data: 2019-07-13 10:34:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Piękny kolejny amber gold. Ludzie to się nigdy nie nauczą...
    Choć tu raczej trafił swój na swego, kto trzyma na takiej gieldzie poważną
    kasę/krypto? Albo idiota albo spekulant (teraz się ładnie mówi "day-trading").

    A swoją drogą pyfanie techniczne o "rozsądną oszczędność" - ile kosztuje przelew z
    takiej giełdy do swojego portfela BTC (i vice versa)? I ile przelew PLN na konto w
    polskim banku? Albo EUR w banku w SEPA? Bo już $ na pewno drożej.

  • 5. Data: 2019-07-13 10:41:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 09:34:31 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

    > Szanse bliskie zeru, ale tym razem ludzie się poważnie organizują i chcą
    > działać, więc warto się zainteresować, zacznij stąd:
    >
    > https://bithub.pl/wiadomosci/upadek-bitmarket-inform
    acje/

    Dzięki za info.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-07-13 10:49:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 01:34:18 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Piękny kolejny amber gold. Ludzie to się nigdy nie nauczą...
    > Choć tu raczej trafił swój na swego, kto trzyma na takiej gieldzie poważną
    kasę/krypto? Albo idiota albo spekulant (teraz się ładnie mówi "day-trading").
    Bez przesady. Miałem tam jakieś 300 zł dla zabawy w spekulację :) I to
    od paru dni, właśnie miałem przelać z powrotem ale mnie trafiło :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2019-07-13 13:35:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Szanse bliskie zeru, ale tym razem ludzie się poważnie organizują i chcą
    > działać, więc warto się zainteresować, zacznij stąd:
    >
    > https://bithub.pl/wiadomosci/upadek-bitmarket-inform
    acje/

    No to bedzie mial prokurator ciekawa sprawe.
    Wystarczy aresztowac paru podejrzanych w Polsce, czy czekaja dlugie
    wycieczki do Londynu ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-07-13 14:35:13
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 13 Jul 2019 01:34:18 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Piękny kolejny amber gold. Ludzie to się nigdy nie nauczą...

    To nie ma nic wsólnego z amber goldem, tam ludzie nie wpłacali kasy, żeby
    czekać aż urośnie tylko handlowali krypto, czyli jak mówisz trejdowali,
    dokładnie tak samo jak na GPW, tylko swobodniej, taniej i łatwiej.
    A upadek giełdy nie jest związany z naturą bitcoina czy innej kryptowaluty,
    lecz po prostu zwykłym złodziejstwem i kombinatorstwem.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2019-07-13 14:47:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 13 lipca 2019 14:35:15 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

> [...]
    > A upadek giełdy nie jest związany z naturą bitcoina czy innej kryptowaluty,
    > lecz po prostu zwykłym złodziejstwem i kombinatorstwem.

    Hehe, przeczytaj to, co napisałeś, i sam znajdziesz podobieństwa - a wręcz to, że z
    amber gold wspólne jest wszystko (no, może trochę krótszy horyzont czasowy).

    "nie wpłacali kasy" - jak to nie? I Plichcie wpłacali, i na tą giełdę wpłacali -
    przelewali na konto giełdy zarówno fiat jak i krypto. Na giełdzie mieli taką samą
    iluzję możliwości wypłaty i takie same zerowe gwarancje jak w AG.

    Nie "czekać aż urośnie"? A czym jest "trejdowanie"? Jedna różnica, że czeka się
    krócej. Chyba że się nie trafi - "co to jest długoterminowa inwestycja?" - "to każda
    nietrafiona inwestycja krótkoterminowa" - innymi słowy: "to będzie dla dzieci" ;P

    "swobodniej, taniej i łatwiej" - i jeszcze dodaj "szybciej można zarobić" - czy to
    nie to samo, co wpłacić do AG, a nie na lokatę czy do funduszu inwestycyjnego?
    "swobodniej, taniej i łatwiej" == "duzo niebezpieczniej".

    "upadek nie jest związany z naturą bitcoina" - a kto tak twierdzi? Tak samo upadek AG
    nie był związany z naturą złota.

    "złodziejstwo i kombinatorstwo" - no, to się w końcu zgadzasz, że coś wspólnego jest.
    Zaś samo "inwestowanie" w bitcoina, czyli zwykła spekulacja czymś, co nie istnieje,
    jest takim samym złodziejstwem (niby okrada się baranów, będących dobrowolnymi
    honorowymi dawcami kapitału, ale jednak się okrada) i hazardem jak każdy inny.
    Stąd moje stwierdzenie, że jak ktoś tam stracił dużą kasę, to trafił swój na swego
    (tylko mądrzejszego).

  • 10. Data: 2019-07-13 15:09:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 05:47:43 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Stąd moje stwierdzenie, że jak ktoś tam stracił dużą kasę, to trafił swój na swego
    (tylko mądrzejszego).

    No i bardzo głupie jest to widzenie wszędzie złodziei. Co, uważasz tych
    co grają na wahaniach kursów za złodziei? Bo co niby ma znaczyć "swój na
    swego"?
    --
    Jacek
    I hate haters.