  • 1. Data: 2019-07-17 12:31:53
    Temat: stopy procentowe
    Od: glumek <g...@g...com>

    słyszeliscie cos o podniesieniu stop procentowych pod koniec roku ?

  • 2. Data: 2019-07-17 12:37:17
    Temat: Re: stopy procentowe
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Grasz na to?

    -----

  • 3. Data: 2019-07-17 12:54:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2019 12:31:55 UTC+2 użytkownik glumek napisał:
    > słyszeliscie cos o podniesieniu stop procentowych pod koniec roku ?

    O obniżce słyszeliśmy
    https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia
    /stopy-procentowe-w-2020-r-morgan-stanley/y2l9vql

  • 4. Data: 2019-07-17 13:24:50
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 17 juli 2019 kl. 12:31:55 UTC+2 skrev glumek:
    > słyszeliscie cos o podniesieniu stop procentowych pod koniec roku ?

    Nie, ale wg mnie RPP powinna to rozwazyc. Inflacja po czerwcu najwyzsza od 7 lat
    /2,6%/. Stopy procentowe grubo ponizej inflacji. Na rynku coraz trudniej znalezc
    cokolwiek, co uchroniloby przed inflacja /+19% podatek/.
    Ryzykowne aktywa nie wszystkim pasuja i nie wszyscy taka wiedze posiadaja.

  • 5. Data: 2019-07-17 13:34:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 17 lipca 2019 13:24:52 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

> [...]
    cokolwiek, co uchroniloby przed inflacja /+19% podatek/.
    > Ryzykowne aktywa nie wszystkim pasuja i nie wszyscy taka wiedze posiadaja.

    RPP to sobie może rozważać.
    Decyzję podejmie i tak Jaruś I Krótki.

  • 6. Data: 2019-07-17 13:45:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >RPP to sobie może rozważać.
    >Decyzję podejmie i tak Jaruś I Krótki.

    Ale po co RPP mialaby podnosic ?
    Ma sie zajac zbiciem inflacji do 2.5%.

    Poza tym jesli na rynku coraz trudniej znalezc dobre lokaty ... to
    znak, ze stopy sa dobrze dobrane ...

    A inflacja królowi w to graj - bedzie mogl rozdawac 13-te emerytury i
    500+ na dzieci ...

    J.

  • 7. Data: 2019-07-17 13:52:45
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2019-07-17 o 13:24, p...@g...com pisze:

    > Nie, ale wg mnie RPP powinna to rozwazyc. Inflacja po czerwcu najwyzsza od 7 lat
    /2,6%/.

    To chyba kolego zakupów do domu nie robisz ... zwłaszcza spożywki ;)
    2,6% ? - LOL

  • 8. Data: 2019-07-17 13:58:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 17 lipca 2019 13:52:32 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > To chyba kolego zakupów do domu nie robisz ... zwłaszcza spożywki ;)
    > 2,6% ? - LOL

    Ale lokomotywy z PESA'y (państwowej już, a jakże) potaniały ;>

  • 9. Data: 2019-07-17 14:27:00
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 17 juli 2019 kl. 13:52:32 UTC+2 skrev Waldek:

    > To chyba kolego zakupów do domu nie robisz ... zwłaszcza spożywki ;)
    > 2,6% ? - LOL

    Robie zakupy. W moim osiedlowym sklepie przez ostatnie pol roku wiele towarow
    podrozalo o 10% i wiecej. Podalem oficjalne dane.

  • 10. Data: 2019-07-17 14:38:02
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.07.2019 o 13:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale po co RPP mialaby podnosic ?
    > Ma sie zajac zbiciem inflacji do 2.5%.

    Podniesienie stóp może zatrzymać inflację tylko wtedy, gdy wzrost cen
    jest spowodowany nadmiernym kupowaniem towarów konsumpcyjnych na kredyt.
    Nie wydaje mi się, żeby obecny wzrost miał takie przyczyny.

    MJ