  • 1. Data: 2019-07-15 07:26:17
    Temat: mbank "to nie jest oferta"
    Od: z <...@...pl>

    Taką reklamę w radiu słyszałem że mają konto którym można płacić
    wszystkimi walutami świata bez prowizji...

    A potem: "TO NIE JEST OFERTA" przeczytaj słowniczek pojęć i regulamin na
    fufufu.

    Czy coś się zmieniło w przepisach i banki się tak zabezpieczają?
    Wcześniej tego nie robili.

    Czy to jest aż tak wierutna bzdura i KŁAMSTWO że musieli to umieścić
    żeby nie przegrywać notorycznie w sądach?

    Czy to jest żałosne czy BARDZO żałosne czy ZAJEBIŚCIE żałosne ;-)

    PS. Jak ja mam mieć jeszcze zaufanie (już i tak jest marne) jak słyszę
    takie bzdury. Jak mam z nimi robić interesy jak traktują mnie jak debila.
    Mają ofertę skierowaną do DEBILI? ;-)